Annons:
Etikettallmänt
Läst 2701 ggr
Tobbe098
9/26/12, 8:43 PM

Hjälp med authenticator koden

Hej! jag har ett stort problem. Jag kan inte komma åt mitt battlenet konto. Jag försökte logga in på wow men de gick inte då det står att jag har fle information. JAg tror att det beror på min authenticator kod då för några agar sedan så återställde jag min mobil. Men jag har redan försökt restora det men det funkar inte heller. Sen så tänkte jag att ta bort koden helt men då står det att jag behöver government-issued id men jag är mindreårig. Kontot är på min morsa.

Annons:
Tobbe098
9/28/12, 3:37 PM
#1

ingen som kan hjälpa…?

Frida
9/29/12, 11:13 PM
#2

På supporten står det att du ska ta kontakt med Blizzard. Antingen genom en ticket eller ringa (information finns i länken).

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

koompiis
10/2/12, 11:16 AM
#3

Jag fick hjälp via ticket när min mobil var på lagning i 2 veckor. Dom behöver Idn för att kontrollera att det faktiskt är rätt person os.v. men om kontot står på din mor så bör du prata med henne och ta ett kort på ID för att skicka in med alla uppgifter i ticketen. Detta är ju bara en säkerhetsåtgärd från deras sida,  de går fort bara dom har sätt idn :)

supernatural
8/30/13, 6:13 PM
#4

Detta hände precis för mig med, raderade appen från mobilen för tänkte att jag inte behöver den just nu och nu när jag installerade den igen inser jag mitt misstag.

Less.

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Miiiz
9/4/13, 10:44 PM
#5

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

supernatural
9/5/13, 2:30 PM
#6

Jag skickade in en ticket med bild på mitt pass och dagen efter tog dom bort min authenticator :)

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: