Annons:
Etiketthunter
Läst 2327 ggr
Charlie2006
6/4/13, 10:10 PM

PvE hunter på bäst sätt?

Tänkte höra här om någon vet bästa sättet att spela Pve MM hunter.

Spelar wotlk 3.3.5, level 80, med en katt som pet. Min dps är väldigt låg, ligger ofta långt ner på listan i raids. Men vet inte hur jag ska förbättra mig. Så tänkte höra här om någon har något/några förslag?

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Annons:
Maccrap
6/7/13, 10:23 PM
#1

vilket spec?

Charlie2006
6/7/13, 10:28 PM
#2

#1 MM (Marksmanship). Har även duel spec, så har två talenttrees. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Maccrap
6/8/13, 5:53 PM
#3

Du ska stacka Armor pen gems, kommer inte ihåg rotation men ska försöka hitta den

Rumblebee
6/16/13, 1:04 PM
#4

Jag spelr själv en MM hunter i Pve, och förstår inte varför han ska stacka armor pen gems?

Maccrap
6/21/13, 12:17 AM
#5

För armor pen gems är det bästa i wotlk patchen c:

Charlie2006
6/21/13, 3:11 PM
#6

Hörde något liknande av en vän i spelet häromdagen, då han inte tyckte min damage stämde, men han hadde dålig koll på hunters dock.

Häromdagen fick man utskällning igen i ICC för att man hadde för låg damage. 😛

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Annons:
Maccrap
6/21/13, 10:27 PM
#7

Rapid Fire > Serpent Sting > Chimera Shot > Aimed Shot > Arcane Shot > Readiness > Refresh Rapid Fire  > Chimera Shot > Aimed Shot > Arcane > Steady Shotx4 > gör om. Det är rotation som är bäst har jag hört ^

Lumo
7/6/13, 12:24 AM
#8

Kolla Noxxic.com där tittar jag alltid om jag är osäker på rotation, gear, gems mm :)

Gurky
7/8/13, 1:17 PM
#9

#8 Dom har väl bara nuvarande content?

Upp till toppen
Annons: