Annons:
Etikettallmänt
Läst 2364 ggr
dixieQ
6/12/13, 7:20 PM

Gamecard Hjälp!!

Hej! Har fått problem!! Har spelat wow ett par år nu,o brukar alltid beställa mina gamecard ifrån dischop.se men när jag nu beställde senast så skickade de 2st TOMMA fodral!!? det fanns alltså inga gamecard i överhuvudtaget,råkade dessutom betala fakturan innan jag upptäckte det,då jag lagt undan fodralen med (vad jag trodde innehöll gamecard i sedvanlig ordning).

Kontaktade dischop o de bad mig skicka tbx de tomma fodralen,då de sa att något måste blivit fel.De lovade att skicka nya,samt öppna de nya fodralen o kolla så att gamecarden verkligen låg där i,innan de skickade dem.

Men idag så fick jag tbx mina gamla tomma fodral,fortfarande utan gamecard,där de skrivit på en lapp de klistrat utanpå att koderna står på kortet som ligger inuti fodralet.De enda koder som fanns var de som står på 10-days free trial erbjudande-lapparna som alltid finns medskickade.(är alltså inget gamecard som man skrapar).

så nu undrar jag om de slutat med de vanliga gamecarden i plast som man skrapar,o istället tryckt koden på 10-days free trial lappen? låter ju helskumt.men jag har aldrig blivit blåst av dischop.se tidigare,så börjar få panik. Någon som vet hur det funkar?

Annons:
Frida
6/13/13, 1:24 PM
#1

Mig veterligen ska game carden fungera som vanligt. Jag skulle ta och ringa omedelbart och prata med dem.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

dixieQ
6/13/13, 6:02 PM
#2

ja har kontaktat dem igen,de säger igen att de ska skicka nya,men börjar tycka detta verkar skumt……..

dixieQ
6/14/13, 5:36 PM
#3

fick nya gamecard idag,så det var bara ett misstag ifrån deras sida iaf.skööönt!!

Frida
6/14/13, 6:02 PM
#4

Härligt att det löste sig!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

JuTsu
6/19/13, 1:22 PM
#5

Hejsan!

Jag brukar också köpa game cards, fast från ett annat ställe, men jag undrar; Finns det något annat sätt att köpa speltid på, som kanske är lite billigare?

Min kompis pratade om att hans far betalar en viss summa var månad till någonstans, och att det var billigare än att beställa en massa kort hela tiden. Jag kan tyvärr inte fråga honom, eftersom att vi numera inte är särskilt bra vänner..

BB

Ladydragon
6/19/13, 8:10 PM
#6

#5 tja det beror lite på det….

är det över 18 år? 

har du bankkort Mastercard eller Visakort? 

uppfyller du dom kraven så borde du kunna antingen köpa speltid via Blizzard store där kan du välja mellan 30,90 eller 180 dagars speltid 
fördelen är att valuten är Euro så det beror lite på hur kursen är när du köper speltiden…jag köper alltid 30 dagar och betalar mellan 11-120 svenska kronor Länk

andra alternativet om du uppfyller kraven ovan så kan man väl oxå via Battlenet sätta upp att Blizzard automatiskt drar pengar varje månad 
men det var länge sen jag provade detta…
men logga in på ditt Battlenet kontot och kolla om du är intresserad

Annons:
JuTsu
6/21/13, 12:35 AM
#7

Tack så mycket, Ladydragon!
Nej, jag är inte 18 år än på ett tag, men jag har ju underbara föräldrar som jag kan flörta med. ;) Meheheheheee

BB

Upp till toppen
Annons: