Annons:
Etiketthorde
Läst 2216 ggr
MarajLowajz
7/4/13, 12:40 AM

Kliar i Fingrarna....

Lite över ett år har gått sen jag loggade ut för ''sista'' gången på WoW… Det börjar klia i fingrarna rejält att testa det igen… Fast frågan är ju : Är det värt det?

Är ju inbiten Horde-spelare med Horde-crest tatuerat på armen så OM jag börjar spela igen så blir det ju med min Healer Druid.
Fast vad ska man göra?
Köra instanser, geara upp och raida eller kanske satsa på PVP fast jag suger rövhål på pvp? haha :P 

Hmm, kliar i fingrarna och hjärncellerna minskar för varje tanke man gör…

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Annons:
Gurky
7/4/13, 11:58 AM
#1

Har du inget bättre att göra med livet så go for it :P Skulle inte ha nåt emot en healer i 2s.

MarajLowajz
7/4/13, 1:31 PM
#2

Hmmm lockar ju ännu mer när du säger så gurky ;)

Bättre i livet? Vad menar du med liv? Förstår inte riktigt det ordet :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Ladydragon
7/4/13, 3:56 PM
#3

Jag har lite svårt för ditt resonemang….spela om du har tid och lust helt enkelt 

är det 1 år sen du spelade så har du väl inte provat den senaste expansionen Pandaria eller? 

viss det kostar lite att spela men det är ungefär 110 kr i månaden och köp speltid för en månad eller 2 i taget så kan du ta paus efter det om du känner för det 

fast sen oxå har du inte alls loggat in på kontot på 1 år och inte köpt speltid? då är frågan om ditt konto och figurer är kvar?

Gurky
7/4/13, 4:21 PM
#4

#2 Mm visst gör det ;) Livet, det som finns på onsdagar mellan 5-9, men ibland lite längre och ibland lite kortare. #3 Det är klart att kontot finns kvar och såvida hon inte blivit hackad eller nåt finns allt kvar. Om hon blivit hackad så kan Blizzard ändå återställa det.

MarajLowajz
7/4/13, 9:23 PM
#5

3# Alltså - svårt för mitt resonemang? Du förstår inte riktigt humorn i det hela vad jag skrev ? :P

Jo jag har testat Panda i typ 2 veckor eller liknande, men i stort sätt så slutade jag spela för över 1 år sedan.

Kontot och alla char finns ju kvar även om det är säg 10 år sedan man loggade in :)

3# Aahaaaa, är det det som kallas livet - du menar när man är på jobbet och jobbar? :P
Men du gurky eftersom du är så söt och snäll och jag har faktiskt diskat hemma hos dig väldigt många gånger så kan ju du bjussa på första månaden *blink blink* :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Gurky
7/4/13, 10:10 PM
#6

#5 Haha kanske det, men inte ikväll för nu ska jag sova :)

Annons:
MarajLowajz
7/4/13, 10:39 PM
#7

Guh va dålig du är :P Sov gott då!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Rumblebee
7/5/13, 10:06 AM
#8

Vad var anledningen till att du först slutade? Jag funderade faktiskt på att ta en paus från spelet i cataclysm, tyckte det var en skapligt tråkig expansion när man väl sett lite av det nyare innehåller.
Men pandaria är ju helt klart bättre. Roligare zoner, roligare instancer och quests. Sedan att det är stora grejer som börjar hända för Horde är ju bara det väldigt intressant.

MarajLowajz
7/5/13, 10:50 AM
#9

Jadu, dom flesta jag spelade med slutade spela - fick mer jobb så jag kunde inte raida mer än 2 ggr/vecka så jag blev utkastad från raiding-gruppen och sen hände lite saker i livet så jag var in och ut på sjukhuset =) Sen bara dog det ut helt enkelt :P

Det jag saknar är ju att umgås med roliga vänner och sitta på venten och ha skitroligt när man raidar osv :) 

Vad är det för stora grejer som börjar hända för Horde?

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Gurky
7/5/13, 1:04 PM
#10

#9 En ful/fet jävel ska dö :)

MarajLowajz
7/5/13, 1:45 PM
#11

En.. ful…fet jävel ska dö? Okej det låter väldigt intressant! :P Lite mer detaljer ? :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Gurky
7/5/13, 4:19 PM
#12

Och efterbliven :)

MarajLowajz
7/5/13, 4:40 PM
#13

okej, tror jag skippar de spelet om de gått så långt :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Annons:
Gurky
7/5/13, 4:53 PM
#14

Det bästa som hänt spelet sen TBC faktiskt.

MarajLowajz
7/5/13, 4:54 PM
#15

va? Ursäkta mig men det bästa som hände spelet var ju faktiskt Draeneis ;)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Rumblebee
7/5/13, 5:18 PM
#16

Det som händer på horde är att dom börjar få nog av Garrosh som warchief. Och det är på tiden. Och de som inte håller med Garrosh får huvudet avkapat typ, oavsett om det är horde eller inte. Så darkspear trollen har startat en revolution, som man kan hjälpa till med, även som alliance.

Virvlan
7/7/13, 9:19 PM
#17

Mindre komplicerat nu och lättare att spela. Var många år sen jag spelade men gillar det. Är hunter =) älskar att kunna ha upp till 5 djur =)

MarajLowajz
7/7/13, 9:27 PM
#18

16# Ah då förstår jag :P Det lät lite roligt faktiskt.

17# Personligen så anser jag att det har blivit lite för lätt att spela WoW menar - ''Back in the days'' så tog det tid att levla upp en karaktär, lära sig spela den och bli riktigt bra med den. Nuförtiden är det 'Nä men jag vill testa en pala' - poof 12 timmar senare är han gearad och klar typ :P
Skulle nästan vilja ha tillbaka Karazhan-stuket i början när man verkligen kämpa å kämpa för att få något :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Virvlan
7/7/13, 11:52 PM
#19

Jo det kan ju vara så att wow tappat en del spelare på det. Men ja tycker det ändå är bra som det är nu. För om man gör ett misstag (som jag) att jag bytta server.. så var de lätt att börja med en ny gubbe på en server ja ville vara på..

dock är de mer spelare nu och man blir lättare dödad av motsidan.. dont like

supernatural
8/30/13, 2:09 PM
#20

Jag var faktiskt riktigt tveksam på Pandaria men det visade sig bara det bästa expansionet jag har spelat, jätteroliga quests, superfina miljöer och bara allmänt roligt!

Börja spela igen om du känner för det 🙂 Du kan ju som sagt köpa en eller två månader till att börja med.

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Annons:
MarajLowajz
8/30/13, 5:52 PM
#21

Nja kliandet gick över när min reptil-hobby tog över hand :P
Så nu har jag knappt tid att sitta vid datorn känns det som haha :)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Virvlan
9/1/13, 4:42 PM
#22

Jag spelade i somras. men nu har jag inte tid längre, jobbar och orkar inte. men håller med om att pandaria är fint!

Upp till toppen
Annons: