Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3156 ggr
Crucio
6/3/14, 10:01 PM

Wildstar?

någon som spelar/ska spela det väldigt WoW-liknande (fast i mer sci-fi-stil) spelet Wildstar? har själv börjat (pre-ordrade så fick en tre dagars head start) och gillar det. vissa saker är bättre än WoW, vissa sämre.

gissar att någon här måste ha testat, åsikter?


Sajtvärd på Skrivlust

Annons:
Gurky
6/14/14, 6:27 PM
#1

Jag spelar det. Gillar att det inte är så hjärndött och casual som WoW. Hoppas att dom inte ändrar på det pga alla WoW kids

Crucio
6/19/14, 10:34 AM
#2

kan du utveckla? vilka delar tycker du främst är mindre casual i Wildstar?

kan tänka mig att stilen på fightingen är en, måste säga att jag verkligen gillar sättet man slåss på i Ws.


Sajtvärd på Skrivlust

Gurky
6/19/14, 10:37 AM
#3

En liten lista är: Allt som har med PvE och PvP att göra. Crafting. Exploration. Finns nog mer, men det är det jag direkt kommer att tänka på.

Rumblebee
6/19/14, 1:00 PM
#4

Ser lite kul ut, så vore kul att prova. Finns det gratis prova på tid? Har bara tagit en snabb titt på deras hemsida så kan ha missat det.. Slutade med wow i och med att folk blev så ohyfffsade och giriga, i alla fall på Dragonblight…

Paltn
7/25/14, 8:09 AM
#5

Spelar detta nu också, efter ett långt uppehåll från mmorpg. Måste säga att jag är nog hooked redan efter nån timmes lir. Och jag tror faktiskt de kommer försöka hålla sig till sin grej, som sticker ut ifrån wow. Utmaningen!

Många mmos tjänar visserligen pengar på alla simpla och ordfattiga kids som lirar mer med sin fula mun och humör än sin skalle…de är stora till mängden = mycke cash….men det är också döden för näst intill ALLA mmorpg, dessa kids. Även WoW kommer tids nog att stupa pga dessa, de mer avancerade och mogna spelarna lessnar och slutar. Kan man hålla fokus på att göra dessa spelare nöjda istället för att nerfa och göra det användarenkelt…..då tror jag wildstar kan komma långt.

Jag lirar "exile" på servern "contagion" (pvp)

// Paltfan

Gurky
8/2/14, 7:59 PM
#6

Nu har dom så man kan testa på gratis för dom som vill det :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: