Annons:
Etiketthorde
Läst 1447 ggr
Llani
8/13/14, 3:06 PM

Någon att spela med

Börjar bli lite trött på att spela själv då min pojkvän inte vill spela det sådär jättemycket längre, haha. Skulle verkligen vara kul att ha någon eller några att spela med lite då och då, eller ja :D

Kör mest på min orc shaman (elemental) - lv 90 eller belf hunter (bm) - lv 63, dem finns på Grim Batol.. har även en nelf hunter (bm) - lv 90 på Grim Batol, men spelar aldrig på den längre just för att jag inte har skaffat någon direkt gear på den så känns lite.. ja xD

Skulle inte ha något emot om någon vill skapa nya gubbar på annan server eller liknande :3

Lägg till Llani#2968 i sådana fall och skriv gärna här om du vill spela :3

Annons:
michellepetersson95
8/13/14, 3:40 PM
#1

jag hade gärna kunnat lira :) är dock så att jag har tänkt byta realm :)

Llani
8/13/14, 3:42 PM
#2

#1 Aw D: så synd ^^

Gurky
8/13/14, 3:54 PM
#3

Realms spelar ingen roll längre, om man inte vill vara i samma guild.

Llani
8/13/14, 4:03 PM
#4

#3 Alltså, nej, jag antar väl att det inte spelar någon roll längre eftersom att man flyttar över en av gubbarna till en av realmen medan man är i grupp..

[Xenomorphine]
8/27/14, 2:43 AM
#5

Att jag inte såg det här tidigare… Jag har heller ingen att spela med, men har haft paus sedan början på augusti. Spelar Alliance på Terenas. Har en BM Hunter (PvP), Retri Paladin, och en Arcane Mage på 90. Dock är min mage sämst (inte gearad alls) och min Paladin är inte direkt super hon heller. Haha :P
Har inte tagit tag i det då jag mest kört dailies, farmat mounts eller PvP.

Jag kan definitivt tänka mig att byta realm och spela Horde :)

Llani
8/27/14, 4:02 PM
#6

#5 åh, okej :) najs :D jag skulle inte ha något emot att spela alliance dock, men är mest för horde ^^ 

Dock har jag fått ta en liten paus, då min gametime har gått ut för stunden, och har inga direkta pengar att lägga på nytt, då det ska gå till annat i förhand. Så blir nog nästa månad eller oktober som jag börjar spela igen

Annons:
[Xenomorphine]
8/28/14, 6:50 PM
#7

Jag gillar egentligen Horde bäst jag med, men alla jag spelade med gick över till Alliance xD … Och Draeneis… Haha. Men jag kan absolut gå över till Horde igen :) Måste tillägga att jag (pga oaktivt guild osv) aldrig kört annat LFR. Jag kan nog inte heller spela förrns nästa månad, köpte nyss ett till grafikkort hehe. Om du vill så kan jag skicka min battletag i meddelande?

michellepetersson95
8/29/14, 12:57 PM
#8

..

michellepetersson95
8/29/14, 1:06 PM
#9

sorry, kom in när jag läste det. var inte meningen! :D

Llani
8/29/14, 8:27 PM
#10

#7 Låter bra :D

Upp till toppen
Annons: