Annons:
Etiketthunter
Läst 1396 ggr
Klarar_Hogberg
10/12/14, 10:42 AM

Worgen, Inga Quest.

Hej, jag är relativt ny på WoW, jag har spelat i exakt en vecka nu och jag har en Worgen Hunter i lvl 17. Jag har precis varit i Lor'danel och gjort färdigt alla Quest jag hade där men nu är det som ett dött slut och jag hittar inget att göra, inga Quest ingenting.  Något tips?

Jag missade ett quest jättelångt tillbaka utanför Gilneas, man skulle typ kolla I sitt inventory och starta ett quest genom att trycka på en nyckel " corrupted slavemasters key?" tror ni att det är det som påverkar mitt spel för jag vet inte vad jag ska göra? Men notering är att man får inte så mycket xp utav att göra det Questet så jag tror inte det är det.. men jag vet inte..

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Annons:
Ladydragon
10/12/14, 1:17 PM
#1

Du måste göra klar alla Questerna där du är nu innan du kan lämna området tyvärr…så funkar det om man är Worgen

Ladydragon
10/12/14, 1:18 PM
#2

ett bra tips är oxå att du kan googla för att få fram mer info på engelska…typ som ditt problem nu googla då på..WoW quest leave worgen starting area 
och man får upp massor med träffar på andra som undrar likadant

Qalaspuff
10/12/14, 6:14 PM
#3

Om du är ute ur Worgen starting zonen borde du bara behöva byta zon, ta båten till Stormwind och ta dig till Redridge Mountains alternativt promenera genom Darkshore till du kommer till Ashenvale, där bör du kunna fortsätta questa. Annars vet jag inte!

Klarar_Hogberg
10/12/14, 8:30 PM
#4

Asså jag har gjort alla quest jag kan.

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Qalaspuff
10/12/14, 10:15 PM
#5

Mystiskt, skriv en ticket och fråga en GM, kan vara något som buggat.

Klarar_Hogberg
10/13/14, 4:21 PM
#6

Okej tack ska pröva det. Har ingen aning vad som är konstigt. 😛

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Annons:
Qalaspuff
10/13/14, 8:04 PM
#7

Jag kan inte komma på något heller, var en quest som buggade för mig en gång vilket gjorde att jag inte kunde fortsätta questa i den zonen, hann dock levla rätt mycket innan någon GM hade tid att fixa problemet, men de löste det iaf.. Om inte annat tycker man att en GM borde kunna vägleda dig om något annat är galet!

Ladydragon
10/18/14, 1:00 PM
#8

T.S har du fått ordning på det? 

insåg oxå att jag blir inte riktigt klok på var du befinner dig har du lämnat Worgens startarea? är det Darkshore du är nu i eller var? 

och vad du än gör så ta inte bort några quests utan plocka alla du kan och först när du byter land och är helt säker på att du inte behöver dom längre så radera dom du inte kan eller vill göra längre 

nu var det några månader sen jag lvlade en Worgen men jag hade inga problem med att följa questerna och på så vis komma vidare 🤔
dock så är jag en mycket van spelare så det kan ju vara därför oxå

Upp till toppen
Annons: