Annons:
Etikettquests
Läst 3394 ggr
Valkyrija
2015-07-25 13:53

WoW - questet finns inte?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag är ganska ny på WoW(snott min pojkväns account) och har nu ett problem dykt upp för mig flertalet gånger. Om ni kollar på bilden så ser ni att mitt ena quest inte har ett nr framför sig. Jag kan alltså inte hitta vart jag ska gå för det finns inget som visar vart jag ska…. Är detta ett bugg eller vad är grejen? :(

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
MyntareCarlsson
2015-07-27 16:27
#1

Men det står väll någonstans vad dom vill att du ska göra?

Jag spelar inte så mycket wow längre. en av anledningarna till det var att det störde mig att allt du behövde göra för att lösa ett quest var att följa kartan.

nu ska du gå hit

nu ska du gå dit

sen ska du gå dit

och pang så fick du din belöning.

*Det var inget för mig.

så detta kanske är en chans att använda huvudet ?

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

Anabox
2015-08-08 11:58
#2

Har du klarat questet? Annar då är det tre st gubbar du ska döda och loota saker som du sen ska sätta ihop :)

Qalaspuff
2015-09-16 13:32
#3

Om det är dark ministry questen du menar så ser det ut som att du är i fel zon för att göra den. Klicka upp questloggen och kolla vilken zon den ska göras i, är man inte i rätt zon så numreras inte questen.

Ladydragon
2015-09-17 00:46
#4

#3 nee T:s verkar va på rätt plats 

däremot så är det nog så att eftersom Questet är i en grott så kan det ibland inte visas korrekt vart man ska 

länkar till WoWhead om du läser kommentarerna så finns där hjälp att få 

kör man fullständigt fast på en Quest så är WoWhead en utmärkt sida skriv in Questen i sökrutan och läs sedan kommentarerna där brukar man ofta så hjälpen man behöver www.wowhead.com

Upp till toppen
Annons: