Annons:
Etikettdruid
Läst 1254 ggr
Crucio
2013-08-14 21:37

Dps feral druid lvl 84?

vet att detta med dps när man levlar inte är en exakt vetenskap och väldigt beroende av gear etc., men på ett ungefär vad borde en feral druid ha för dps på 84? är skitdålig på min rotation och alltid sämst i dps, men känns också som att det beror mkt på om man lyckas använda sina cp eller inte, alltså om jag laddar upp med combo points på en mob så dör den just innan jag hinner använda dem så förlorar jag ju mycket dps. är inte så skillad på att använda cp då jag mest bara spelat warrior. ilvl är inte heller så bra, ligger på 275.


Sajtvärd på Skrivlust

Annons:
BettaSplendens
2013-08-16 00:16
#1

Jadu, jag tycker inte du ska bry dig (även fast det är tråkigt! ;) ) föräns 90. Men om du är nyfiken kan jag säga att jag gör runt 6 k på min lvl 82 katt, och då slöspelar jag lite. 

Min rotation är inte supersvår, stealth, ravage, rake och shred (mangle om du inte kan stå bakom) till 5 CP sen rip om gubben har mycket health kvar. När targeten har under 25% ska du använda ferocius bite. Kom ihåg att altid hålla savage roar uppe hela tiden.

Detta är alltså en rotation för längre fighter, så som bossar och ibland mobsen i dungsen (dock inte för level 90, detta är en väldigt mycket förenklad rotation). 

På vanliga ej-elit brukar jag ravagea, mangla, rakea och avsluta med ferocius bite, dom flesta brukar dö på 5 sekunder.

Crucio
2013-08-16 18:11
#2

ok, thanks. ska åka till en target dummy och kolla vad min dps är. men kör annars ungefär den rotationen, brukar dock hålla thrash uppe i dungeons när det är flera mobs men orkar aldrig stealtha så blir inte mkt ravage. >_> kör samma som du på single normal mobs, dock som sagt utan ravage och kör rake innan mangle.


Sajtvärd på Skrivlust

Upp till toppen
Annons: