Annons:
Etikettallmänt
Läst 1803 ggr
[Murvel]
2013-09-10 13:36

Battle pets

Hej!

Jag har precis börjat spela wow igen och igår kunde jag unlocka battle pets. Det blev en bunny. Men jag förstår inte riktigt vad jag ska göra sen, fightas med djur i världen eller ska jag hitta andra spelare som också har battle pets? Hur unlockar jag fler pets? 

Battlar ni med pets? :)

Annons:
Ladydragon
2013-09-10 19:38
#1

Vill du ha snabbare svar så är google alltid ett bra alternativ….

här är en bra hemsida länk

det finns hur mycket som helst på den sidan så fortsätt o läs även under dom andra flikarna….

själv tycker jag det är rätt komplicerat och tar för mycket tid så jag undviker det mest….

[Murvel]
2013-09-10 19:45
#2

Jag ville inte ha snabbare svar utan enklare svar ;)

Sigrun
2013-09-11 21:13
#3

För att få tag på flera pets så kan du battla mot djur i världen, sen får du djur gratis av tränarna när du lär dig, sen finns det ju djur från varje olika worldevent som de har, dvs. jul event, midsommar event, halloween event osv. sen så kan man även få från vissa questar eller även köpa dem ingame från vendors..

FerretCrow
2013-10-07 11:04
#4

detta var ett roligt inslag dom skaffade tycker jag helt klart.

Lite pokemon varning bara =P

supernatural
2013-10-29 09:24
#5

Man kan spela både mot djur du hittar i naturen som har en sån där tass över sig typ, och så kan du också spela mot andra spelare om du går in i Pets menyn och väljer Find battle 🙂

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

FerretCrow
2013-10-29 14:40
#6

Detta är sjutk skoj =P Börjare ju lira igen för 2 veckor sedan efter 1 års öppehåll. nu jagas det pets och dess alla achivemnets som ingår =P

Annons:
[Murvel]
2013-10-29 21:00
#7

Nån som vet vilket sätt som är effektivast för att "farma" battle stones? (dvs det item som gör så att man kan uppgradera ett pet till rare)

Upp till toppen
Annons: