Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1209 ggr
dyoxide
9/30/13, 11:44 AM

OT - Undersökningar till gymnasiearbete

Hej! 

Jag heter Felicia och läser tredje året i Speldesign på skolan LBS. Jag ska som gymnasiearbete undersöka hur personer i åldersgruppen 16-19 år uppfattar vissa spel, och sedan utifrån resultatet skapa en bild som på ett ungefär beskriver det typiska för spelen (The Sims, World of Warcraft och Minecraft). Jag skulle verkligen uppskatta om någon/några här skulle kunna tänka sig att svara på några frågor om World of Warcraft. Det tar inte lång tid, och är inte särskilt svårt. 

Om såna här inlägg inte är tillåtna här ber jag om ursäkt Glad

Tack på förhand!

Länk till enkät;

http://fluidsurveys.se/surveys/gymnasiearbete/fragor-world-of-warcraft/

Annons:
FerretCrow
10/6/13, 10:43 AM
#1

Jag hoppas att du får hjälp med din studie =)

dyoxide
10/6/13, 10:42 PM
#2

#1 Tack! Jag har fått många svar på undersökningarna redan, hoppas på fler, men har mycket tid kvar så det lär funka 🙂

FerretCrow
10/7/13, 11:03 AM
#3

#2 ja tyvärr är jag själv alldeles för gammal för att delta =P

dyoxide
10/8/13, 9:03 AM
#4

#3 Många som säger det, kanske skulle ha valt en lite äldre maxålder 🤔

FerretCrow
10/8/13, 9:20 AM
#5

#4 nja tycker igentligen du har valt den ålder där folk är mest påverkade av spelen faktiskt

dyoxide
10/8/13, 9:35 AM
#6

#4 Mjo, det som var meningen, men känns som jag kunde tagit nåt år till, eller vad man ska säga 🙂

Annons:
FerretCrow
10/8/13, 2:25 PM
#7

#6 jo precis. man kan ju tänka sig i att många börjar väl spela i 15-16 års ålder och påverkas i spelet så kanske skolan blir drabbad. Folk som precis slutat skolan kanske påverkas att dom helre spelar än att söka jobb etc. spel kan vara farligare än vad man tror =/

dyoxide
10/8/13, 7:53 PM
#8

#7 Jo, det har du rätt i! Har märkt själv att det är mycket roligare att spela än att hålla på med skolarbeten, hehe…

FerretCrow
10/8/13, 9:27 PM
#9

#8 hehe jo jag skötte arbeterna till skolan men jag hade väl lite svårt att komma i säng i tid, allra helst dom kvällar det var raid. man ville ju inte svika guilden heller =P

dyoxide
10/8/13, 10:20 PM
#10

#9 Åh, det känner jag igen! xD "nae, jag kan inte vara med på gympan idag… Kom i säng för sent igår så är jättetrött." "Jaha, men du kunde väl gått och lagt dig tidigare?" "Nja, jag raidade…"

FerretCrow
10/9/13, 9:19 AM
#11

#10 ja precis inte ultimata ursäkten kanske =P

Upp till toppen
Annons: