Annons:
Etikettraid
Läst 1953 ggr
KittehReunited
2014-03-20 18:45

Startar ny raidgrupp samt guild inför WoD

Hejsan, jag tänkte försöka bygga upp en ny guild på en helt ny server då jag har tröttnat helt på servern jag har varit på förut. Det är jag och ett par kompisar som tänkte använda level 90 boosten man fick med pre-ordern av WoD för att tillsammans skapa ett raidteam som alla med viljekraft att förbättra sig skulle få en chans att vara med i.

Vi har ett par veteranspelare som är på redan, inklusive migsjälv. Vi skulle varmt välkomna nybörjare som är sugna på att lära sig raida också såklart.

Om du inte vet vart du ska använda din 90 boost eller helt enkelt bara känner för att byta server och börja spela med nytt folk så kan du gärna hjälpa till att bygga upp en guild tillsammans med ett par trevliga människor. c:

Vi siktar på Tarren Mill - Horde men kan diskuteras då karaktärerna inte är gjorda än.

Skicka pm om du är interesserad! :)

Annons:
NiklasM
2014-04-06 16:26
#1

Detta kan vara av intresse, har varit med sen vanilla men jag tröttnade hårt i pandaland:(

Vill ju lira den sista expansionen hardcore, har aldrig lirat horde dock.

KittehReunited
2014-04-17 08:21
#2

Så guilden är uppe och har varit uppe i nästan en månad. Alla är välkomna att gå med. Vi har för tillfället uppehåll med raids medans vi gearar upp osv.

Guildet heter (ja, referens till Gorillaz för er med bra musiksmak c;) och ligger på Tarren Mill Horde. Antingen kontakta mig här eller whispra Syneres, Rättvisa eller Prócella. =D

Axel1415
2014-05-21 16:33
#3

Är ny på wow och undrar om man måste ha detta "WoD" för att vara med?

[TanatosNyx]
2014-05-22 02:56
#4

Nej, WoD är nästa uppkommande expansion, det finns inte på marknaden än.

Upp till toppen
Annons: