Annons:
Etiketthunter
Läst 1476 ggr
Syntium
2015-10-01 11:28

Vad heter era pets?

Namnen är väldigt viktga tycker jag, startade en inscription-char bara för att kunna få lätt tillgång till Certificate of ownership :D

Just nu har min main en röd räv som heter Marcus (kommer nog att ändras), Arcturis spirit beast björnen heter Boo numera och så har jag en gul och röd spindel som jag inte hittat rätt namn till än ^^


"I'm too old for this shit."


Annons:
Rumblebee
2015-10-02 14:57
#1

Har nyligen börjat spela igen efter ett uppehåll så har ingen aning om hur många pets jag egentligen har, så nämner bara mina favoriter. Från Sholazar Basin har jag tre: Rodney (King Krush, rare dino), Sunday (Loque"nahak, rare Spirit leopard), Cupcake (Spirit of Koosu, spawned och numera otämjbar) Från twighlight highlands har jag Karoma som jag döpte till Mojo. Sedan Sephiroth, från Mount Hyjal där den egentligen heter Terrorpene. Har betydligt fler men dessa tenderar jag att välja mellan. Har väldigt många pets som kräver antingen speciella taktiker eller tålamod för att fånga, tycker det blir roligare så :). Har bars två pets (som jag kan komma på) som var lätta: Aikanaro -Death Ravager från Azuremyst Isle som jag skaffade under TBC så fort min hunter blev lvl 10 Och så Samael - en stor mörk fågel i Talador man får en quest att döda, kommer inte på vad den heter i det vilda…

Syntium
2015-10-02 19:50
#2

Loque'nahak har jag också. Döptes om till Frost, Skoll fick heta Thunder :)


"I'm too old for this shit."


Upp till toppen
Annons: