Annons:
Etikettallmänt
Läst 12393 ggr
Valkyrija
12/26/15, 5:48 AM

Favoritmount?

Vilket mount är er favorit av de ni har och vilket mount vill ni helst av allt ha?

Jag har bara 10 än så länge då jag skaffat ett nytt acc. Vashj'ir Seahorse är mitt favoritmount av de jag har. Min dröm är att få Swift Breezestrider, Ashen Pandaren Phoenix, Felfire Hawk och Raven Lord. Mitt absoluta favoritmount är Dread Raven men det lär jag ju inte få haha….

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Rumblebee
12/30/15, 6:51 PM
#1

På min draenei använder jag Crimson Deathcharger eller Illidari Felstalker, de passar dessutom ihop med hennes transmog hehe. Som flygande Mount blir det Invincible. Min mage använder Swift mountain horse och Swift red gryphon. Och min troll har mekingeers motorcykel, eller vad den nu heter. samt rusted proto dragon Just nu har jag inte hittar någon deömmount då jag nyligen fått tag på den som jag har jagat under då väldigt lång tid, dvs Invincible. Hade till och med sparat ihop en miljon guld, utifall den skulle dyka upp på svarta marknaden :P

Syntium
1/1/16, 2:55 PM
#2

Min favorit är Spectral windridern. Den är lite ovanlig känns det som ^^. Men oftast använder jag summon random favorite mount-knappen.


"I'm too old for this shit."


Hrimthursa
6/29/16, 12:00 PM
#3

Forever and always Invincible<3 Jag har honom inte (än). Men efter att ha läst loren om Arthas så vill jag ha honom ännu mer! Av de mounts jag har måste jag nog säga Icebound Frostbrood Vanquisher, Corrupted Dreadwing och Rivendare's Deathcharger :)

Hrimthursa
6/29/16, 12:02 PM
#4

Eh, halva min kommentar försvann :/ Kan inte fixa det från mobilen…. Men det ska iaf inte stå Invincible Deathcharger haha.

Dotti
7/3/16, 3:26 PM
#5

Jag tycker om Jeweled Onyx Panther och Raven Lord.

Den mount man får för att skaffa 300 mounts är väldigt shiny, men det kommer ta ett tag innan jag lyckas ta mig dit o.O

Gurky
7/14/16, 12:15 AM
#6

Jag gillar min Ironbound Proto-Drake.

Annons:
Nyanpire
1/31/17, 12:06 PM
#7

Har den inte men jag gillar verkligen Enchanted Fey Dragon! 😍

Kennymurad
10/11/17, 11:47 AM
#8

Easy voidtalon of The dark stars. Så snygg så jag dör

Upp till toppen
Annons: