Screen Shots

(Bilder) Era main characters?

2016-06-29 11:56 #0 av: Hrimthursa

Jag vill se screenshots på era mains! :)
Skriv gärna en liten historia om hur/varför just den är din main, vad du gör med den (PvP/RP/PvE/casual osv). Eller berätta vad du vill!
(Gör ett desperat försök att få lite liv i WoW iFokus.)

Anmäl
2016-06-29 20:55 #1 av: Alyssa

Här är min main, eller ja... Min första char typ. Älskar draeneis och ville egentligen göra en resto shaman men av någon anledning blev hon en enhancement xD Hade en lvl 90 boost och då är det svårt att vara resto ^^ 
Gör faktiskt inte så mycket med henne. Farmar transmog och mounts osv ^^ Kör nästan bara ICC med henne då jag vill få invicible Gapskrattar

Blomma - Travhästen söker medisar! - Blomma
Sajtvärd för NyhedendomStenarSocialt stöd och Travhästen.
Medis på Huskatter och Råttor

Anmäl
2016-07-09 16:36 #2 av: Hrimthursa

#1 Ååh Draenei shamanKär Jag ääälskar resto ch elemental!
Ja jag känner igen det där, (nu har jag ingen game-time iofs) jag har några karaktärer som jag endast kör gamla raids med. Orkar inte riktigt hålla "igång" 11 st lvl 100 xD

Anmäl
2016-07-09 16:44 #3 av: Hrimthursa

Här är mina mains!

Först ut är min BM Hunter. Hon är min absolut första karaktär. har inte spelat henne på jättelänge då hon varit kvar på min gamla server. Har mest bara kört PvP med henne, men ska nog försöka raida med henne i Legion. Vägrar byta till MM så jag hoppas att BM blir bättre dåSkrattar

Och sen min Feral Druid. Hon har varit min main genom hela WoD. Har raidat HC med henne, men då jag nu har en paus till Legion släpps så blev det aldrig att jag gick upp till Mythic. Får se om BM Hunter inte blir bättre i Legion, så fortsätter hon nog att vara min main. Om jag inte går över till Elemental Shaman. (Kan inte riktigt bestämma mig, och har inte läst på någonting om klassförändringar :P)

Bilderna är gjorda i WoW Model Viewer.

Anmäl
2016-07-14 00:01 #4 av: Gurky

Här är min main! Var den första jag fick upp till 60 i Vanilla som frams till ett halvår sen var Alliance. Har gjort allt med den, brukade RPa i Vanilla och TBC med den, däremot har jag alltid raidat och PvPat med den. 

Anmäl
2017-06-12 23:24 #5 av: Gurky

Uppdatering av min hunter som numera är ally. 

Anmäl
2017-06-16 15:26 #6 av: RastadBäver

Det här är min Marksman Hunter!

Anmäl
2017-06-20 09:48 #7 av: RastadBäver

Glömde att skriva lite om den! 

Min hunter, Rastardo, är min main. Jag började spela (igen, efter uppehåll från lvl 85-tiden) i WoD, och sen dess har jag raidat och spelat en massa dungeons. Jag har börjat läsa på nu om hur rotationen samt BiS ser ut för att utveckla mer, och jag är på god väg! Här ser ni också hur Nighthold normal-gearet ser ut. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.