Annons:
Etikettscreen-shots
Läst 18042 ggr
Hrimthursa
2016-06-29 11:56

(Bilder) Era main characters?

Jag vill se screenshots på era mains! :) Skriv gärna en liten historia om hur/varför just den är din main, vad du gör med den (PvP/RP/PvE/casual osv). Eller berätta vad du vill! (Gör ett desperat försök att få lite liv i WoW iFokus.)

Annons:
Valkyrija
2016-06-29 20:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är min main, eller ja… Min första char typ. Älskar draeneis och ville egentligen göra en resto shaman men av någon anledning blev hon en enhancement xD Hade en lvl 90 boost och då är det svårt att vara resto ^^ 
Gör faktiskt inte så mycket med henne. Farmar transmog och mounts osv ^^ Kör nästan bara ICC med henne då jag vill få invicible 😂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Hrimthursa
2016-07-09 16:36
#2

#1 Ååh Draenei shaman😍 Jag ääälskar resto ch elemental!
Ja jag känner igen det där, (nu har jag ingen game-time iofs) jag har några karaktärer som jag endast kör gamla raids med. Orkar inte riktigt hålla "igång" 11 st lvl 100 xD

Hrimthursa
2016-07-09 16:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Här är mina mains!

Först ut är min BM Hunter. Hon är min absolut första karaktär. har inte spelat henne på jättelänge då hon varit kvar på min gamla server. Har mest bara kört PvP med henne, men ska nog försöka raida med henne i Legion. Vägrar byta till MM så jag hoppas att BM blir bättre då😃

Och sen min Feral Druid. Hon har varit min main genom hela WoD. Har raidat HC med henne, men då jag nu har en paus till Legion släpps så blev det aldrig att jag gick upp till Mythic. Får se om BM Hunter inte blir bättre i Legion, så fortsätter hon nog att vara min main. Om jag inte går över till Elemental Shaman. (Kan inte riktigt bestämma mig, och har inte läst på någonting om klassförändringar :P)

Bilderna är gjorda i WoW Model Viewer.

Gurky
2016-07-14 00:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här är min main! Var den första jag fick upp till 60 i Vanilla som frams till ett halvår sen var Alliance. Har gjort allt med den, brukade RPa i Vanilla och TBC med den, däremot har jag alltid raidat och PvPat med den.

Gurky
2017-06-12 23:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Uppdatering av min hunter som numera är ally.

RastadBäver
2017-06-16 15:26
#6

Det här är min Marksman Hunter!

Annons:
RastadBäver
2017-06-20 09:48
#7

Glömde att skriva lite om den! 

Min hunter, Rastardo, är min main. Jag började spela (igen, efter uppehåll från lvl 85-tiden) i WoD, och sen dess har jag raidat och spelat en massa dungeons. Jag har börjat läsa på nu om hur rotationen samt BiS ser ut för att utveckla mer, och jag är på god väg! Här ser ni också hur Nighthold normal-gearet ser ut. :)

Kennymurad
2017-10-19 20:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Min :)

Hrimthursa
2017-12-01 23:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Vad roligt att det fortfarande läggs in lite bilder :)
Jag är tyvärr inte här så ofta och läser (då jag börjat spela igen och sitter klistrad framför wow så fort datorn är igång haha). Det blev att jag dammade av min hunter igen. Jag och mina vänner gick tillbaka till vårat egna lilla guild då det blev alldeles för mycket drama i guilden vi var med i😕.
Hur ser det ut för er, raidar ni? PvP? Eller är ni "filthy casuals" som jag?😃

Bifogar en screenshot på min hunter. Dock är det inte samma karaktär. Fick lvla upp en ny då jag inte hade råd med faction change och transfer.

Minnix
2018-04-04 14:43
#10

Jag tycker att vi gör ett nytt försök till att liva upp sajten ;) återkommer med bild på min main :D har dock svårt att bestämma mig för vilken jag ska köra på så jag gör typ samma saker på 3 olika just nu 🤔

Minnix
2018-04-04 22:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Kör lika mkt på mina 3 favoriter xD  

Warlock, Demon hunter och Hunter på Frostwhisper :)

Grace2009
2018-04-05 07:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Bild på min. Jag har väl bytt lite under åren men denna har varit min main sedan 2011.

-Aida-
2018-04-05 08:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Min main karaktär. Jag började spela när WOTLK just hade släpts, så detta är min första gubbe. Jag fick börja prova spela på min syrras gubbe sen var jag fast.😂
Raidade hardcore ICC men raidandet dog ut i de andra expansionerna, blev inget annat än reserv i hela cata, slutade raida i pandaria eftersom man måste ha alla achivements innan expansionen ens har börjat för att kunna raida… <<

Har spelat mycket pvp med denna också, mycket arena 2v2, 3v3.
Nu spelar jag bara casual, har inte mycket för mig annat än att samla mounts och sånt. Alla mina kompisar har slutat spela men jag fick sambon att börja.😂

Mitt pet Raja är min hunters "bästis" gudars vad detta pet har lyckats med grejer.
Har haft den sen jag dinga 80, på den tiden kunde man kombinera tanking spec och dps spec, han gick inte att döda hur mycket folk än försökte.
I legion känns han som en liten frigolit bit, går sönder av ingenting..

Annons:
Gurky
2018-04-18 09:44
#14

Uppdateringa v min hunter.

[IdaSoren]
2018-04-25 14:22
#15

Detta är min main. Hon är en Fury Warrior 🙂

Hrimthursa
2018-06-02 22:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Åh vad många nya inlägg! Vad glad jag blir :D Jag har haft några månaders paus (igen) men är sedan 1 månad tillbaka i WoW igen. Det där med att sluta spela, det vet väl alla att det inte går haha. Min hunter har än en gång hamnat i skymundan… Nu är det mest ret paladin och ww/bm monk som lockar. Farmar mest transmog och mounts, achievements, levlar, bgs då och då osv. Måste dock uppgradera min dator då den protesterar som tusan :/ …

pixelinas
2018-08-07 12:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

min präst!

Jag spelar inte henne just nu för jag gillar inte hur dom sabbat för mig. men min första char var präst och jag gillar dom trots allt. Hoppas dom blir bra i BfA

[11:11]
2018-09-01 16:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Min night elf female druid.

Upp till toppen
Annons: