Annons:
Etikettguilder
Läst 2369 ggr
Valkyrija
1/20/17, 11:18 PM

Guild på Silvermoon söker medlemmar

Hej !
Min nystartade guild Heroes of the North(alliance) på servern Silvermoon söker medlemmar! Det är en nordisk guild med mestadels svenskar och danskar. Just nu håller de flesta på att lvla upp nya chars men vi kommer så småningom börja raida. Släng i väg ett PM för mer info ! :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
mangemani4
1/20/17, 11:42 PM
#1

vilken nivå är det på spelarna(skicklighets) och hur seriösa är ni med raidandet? frågar då jag hars ett en och annan guild för mycket i wow som pratar om guld och gröna skogar, att det ska raidas mycket, men i slutändan så blir det knappt av nått. jag har 9 års erfarenhet och kan tänka mig att flytta över en char, men det beror helt på hur seriösa ni är.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Valkyrija
1/21/17, 12:31 PM
#2

Hej! Kul att du är intresserad. Jag kan faktiskt inte riktigt svara på hur det kommer bli. Min vision är ju att vi ska börja raida men det beror helt på medlemmarna. Om de är lika motiverade men som sagt, visionen är att vi ska börja raida. Jag har personligen ingen större erfarenhet så vi lär ju inte ge oss på mythics direkt heller :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Valkyrija
1/21/17, 12:32 PM
#3

Hur deras erfarenhet ser ut kan jag inte svara på. Jag vet faktiskt inte :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Gurky
1/22/17, 7:54 PM
#4

Kanske kan flytta över en gubbe eller lvla en ny. Har ni något speciellt som behövs?

Upp till toppen
Annons: