Allmänt

Vad gör du på WoW?

2018-04-05 07:36 #0 av: Grace2009

Vad roar ni er med i spelet? PvP? PvE? Casual? Kanske jobbar ni på något stort achievement? Berätta vad ni sysselsätter er med!

Anmäl
2018-04-05 07:38 #1 av: -Aida-

Jag spelar mest casual, verkligen super casual.Gapskrattar Jag samlar mounts och questar, samlar companions, jag gillar mer att samla och gå lite LFR ibland än att spela super seriöst. Kommer troligen ta upp pvp igen i den nya expansionen.

Anmäl
2018-04-05 07:43 #2 av: Grace2009

Jag är en casual Skrattar Brukar köra lite PvP Brawl när vi har en sådan vecka (så som nu) och gör lite mythic+ under veckan. Tanken jag har brukat gå med har lyckats deleta  sitt spel och är för lat för att ladda ner det igen så jag får PuG'a.

Just nu gör jag tournament-questerna i Icecrown också för att kunna köpa alla mounts där. Känns som om det kommer att ta evigheter men jag har i alla fall något vettigt att göra.

Anmäl
2018-04-05 21:37 #3 av: Magnetism

Just nu ganska casual då jag nyligen blev mamma igen :) samlar mounts, companions och gearar upp mina chars. Försöker dock fixa noblegarden achievmenten och få titeln men har EN sak kvar - hitta en female worgen >. < verkar omöjligt!!

Anmäl
2018-04-18 09:33 #4 av: Gurky

Brukade raida mythic fram tills för några månader sen. Tycker att det har blivit så oerhört tråkigt. Tänkte komma tillbaka till PvPn om jag hittar några att spela med.

Anmäl
2018-06-02 23:05 #5 av: Hrimthursa

Filthy casual here, haha.
Farmar mest mounts och transmog, achievements om jag orkar, bgs, levlar nya chars osv. Det beror på dag och humör :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.