Annons:
Etikettallmänt
Läst 3572 ggr
Grace2009
4/5/18, 7:36 AM

Vad gör du på WoW?

Vad roar ni er med i spelet? PvP? PvE? Casual? Kanske jobbar ni på något stort achievement? Berätta vad ni sysselsätter er med!

Annons:
-Aida-
4/5/18, 7:38 AM
#1

Jag spelar mest casual, verkligen super casual.😂 Jag samlar mounts och questar, samlar companions, jag gillar mer att samla och gå lite LFR ibland än att spela super seriöst. Kommer troligen ta upp pvp igen i den nya expansionen.

Grace2009
4/5/18, 7:43 AM
#2

Jag är en casual 😃 Brukar köra lite PvP Brawl när vi har en sådan vecka (så som nu) och gör lite mythic+ under veckan. Tanken jag har brukat gå med har lyckats deleta  sitt spel och är för lat för att ladda ner det igen så jag får PuG'a.

Just nu gör jag tournament-questerna i Icecrown också för att kunna köpa alla mounts där. Känns som om det kommer att ta evigheter men jag har i alla fall något vettigt att göra.

Minnix
4/5/18, 9:37 PM
#3

Just nu ganska casual då jag nyligen blev mamma igen :) samlar mounts, companions och gearar upp mina chars. Försöker dock fixa noblegarden achievmenten och få titeln men har EN sak kvar - hitta en female worgen >. < verkar omöjligt!!

Gurky
4/18/18, 9:33 AM
#4

Brukade raida mythic fram tills för några månader sen. Tycker att det har blivit så oerhört tråkigt. Tänkte komma tillbaka till PvPn om jag hittar några att spela med.

Hrimthursa
6/2/18, 11:05 PM
#5

Filthy casual here, haha. Farmar mest mounts och transmog, achievements om jag orkar, bgs, levlar nya chars osv. Det beror på dag och humör :)

Pzycholix
7/27/18, 8:39 AM
#6

Just nu är det ju mycket inför det nya så samlar mest rep på min main och gör de nya world questarna för att få ny gear

Annons:
Grace2009
7/27/18, 12:32 PM
#7

Jag gör också de nya wq's men de behöver bli ganska så bra titanforged för att bli improve för mig. Gör dem mest för sakens skull. Börjat gå lite gamla raids igen för transmog och battle pets dock. Känns kul!

pixelinas
8/7/18, 12:25 PM
#8

Casual just nu men brukade raida mycket. Var alltid healer men just nu i prepatchen testar jag en warrior och en mage.

[11:11]
9/1/18, 4:58 PM
#9

Försöker ta över världen, typ.

Grace2009
9/1/18, 5:57 PM
#10

Längtar till mythic+ nästa vecka. Ska bli så kul! Kör lite vanliga mythics denna vecka för att geara upp. Guilden har försökt göra guildruns men ingen dyker upp på uppsatt tid 😃

[11:11]
9/1/18, 7:42 PM
#11

Tråkigt det där när ingen dyker upp i tid. Själv så tillhör jag guilden mysticism.

Grace2009
9/2/18, 4:57 PM
#12

#11 Vi är dåliga på att organisera oss, och så är det en ganska liten guild. Mestadels serber från samma stad 😂

[11:11]
9/2/18, 8:10 PM
#13

Brukar oftast vara så. Speciellt när man spelar bg och vill att alla ska hålla ihop… då springer vissa dit och andra hit… det är så irriterande. 🙂

Annons:
Grace2009
9/2/18, 11:03 PM
#14

Ikväll gjorde vi vår första guild mythic! Massa wipes men vi klarade det! Sedan avslutade vi med en guild heroic för en hade quest i Shrine of the Storms 😃

[11:11]
9/3/18, 9:49 AM
#15

Det var bra gjort.😉

Grace2009
9/10/18, 8:31 AM
#16

Igår kväll var en stor framgång för guildet! Vi gjorde 2 mythics och en +2 och det gick jättefint! Är som en stolt mamma 😍

[11:11]
9/10/18, 7:10 PM
#17

Det tycker jag att du ska vara. 🙂

Hrimthursa
10/25/18, 9:48 PM
#18

Just nu inte ett dugg. Tycker BfA är stentråkigt hittills… Jag är inte ens lite intresserad att logga min main längre, det finns ju inget att göra mellan M+ och raidkvällarna förutom mindless farming. Så jag tar en paus till det släpps mer content, och drar tillbaka till ESO så länge :)

Grace2009
10/25/18, 11:47 PM
#19

Här flera killar i mitt guild som lagt spelet på hyllan också. Några väntar på wow classic och hoppas de inte fuckar upp det.

Hrimthursa
11/20/18, 9:43 PM
#20

Ja, samma i vår guild. Och alla jag känner irl som spelar har också slutat/tagit en paus. Förhoppningsvis är patch 8.1 lika bra som det ser ut :)

Classic kommer nog inte bli så classic som vissa hoppas på. Men jag spelade inte då så vad vet jag :P

Annons:
Grace2009
11/20/18, 10:39 PM
#21

#20 låt en liten tjej drömma! Min bror tror också att classic inte kommer att vara som jag hoppas men hoppet dör väl sist. Jag var lvl 40-någonting när BC kom så var ju aldrig max level då. Det jag saknar mycket just nu är leveling. Det går så förbaskat fort nu. Jag hinner inte njuta eller känna att jag uppnår nåt! Guildens tank har kommit tillbaka nu så ska försöka dra igång lite guild mythics igen och om vi inte får fulla grupper för det, pugar jag in resten för de runsen. Brorsan och jag gjorde en +7 denna vecka och jag ska satsa på +8 med honom nästa vecka.

Gurky
11/30/18, 11:02 AM
#22

Classic kommer att vara skit. Enda anledningen för att folk tyckte att det var bra var pga människorna och gemenskapen som "tvingades" fram. Nu för tiden är alla för lata för att vara sociala. Om man ser till spelmekaniken är den så kass och det svåraste var att låta tanken få tillräckligt med threat innan resten av gruppen börjar dpsa. Sen man kan diskutera hur bra klasserna med rotationer kändes…tror dom flesta kommer att inse hur mycket saker har förbättras. Tur att man har GW2 man kan roa sig med tills dom gör något vettigt med WoW.

Grace2009
12/1/18, 11:58 PM
#23

Nyss gjort en +10! Trodde inte jag skulle pusha så långt detta år faktiskt, men vi gjorde Det! Tyvärr inget loot men får hoppas på nåt fett i kistan på onsdag.

Upp till toppen
Annons: