Annons:
Etikettallmänt
Läst 2213 ggr
Grace2009
4/5/18, 8:01 AM

Vad för spec spelar du?

Vad för spec spelar du mest? Bytt lite under tidens lopp? Du kanske kör lite av varje beroende på ditt humör?

Annons:
Grace2009
4/5/18, 8:06 AM
#1

Jag kör resto (shaman) 😃Har tidigare kört dual spec resto-ele men nu har jag inte sett min ele spec på flera månader. Går lika bra att göra allt i resto 😂

-Aida-
4/5/18, 8:22 AM
#2

Spelar BM hunter och har alltid älskat specet. Kan dock byta spec beroende på situationen, har raidat i SV och MM förr och pvpat i både BM, MM och SV.
Meeeeen föredrar BM alla gånger!😃

Valkyrija
4/5/18, 1:23 PM
#3

Resto shaman började jag som. Efter det var det arcane mage och nu är det holy priest ^^

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Minnix
4/5/18, 9:30 PM
#4

Bm Hunter :)

Gurky
4/18/18, 9:31 AM
#5

Survival hunter, arms warrior och mistweaver monk.

Hrimthursa
6/2/18, 11:09 PM
#6

Jag kommer alltid vara BM hunter och Ret Paladin main. Men då jag spelar casual och snabbt blir uttråkad så byter jag "main" typ varannan månad haha! Dock alltid DPS, förutom min BM/WW monk. Vill lära mig heala men är livrädd att bli flamead i LFR ;_;

Annons:
Grace2009
6/2/18, 11:24 PM
#7

#6 Ingen bryr sig i LFR. Kör på du! Du har ju ändå 4 andra healers som kan väga upp det du inte klarar av. LFR behöver man verkligen inte vara rädd för 🙂

Hrimthursa
6/3/18, 12:04 AM
#8

#7 Vilken server spelar du på, jag vill dit! Haha. Tyvärr är det nästan alltid någon som blir flamead i LFR. Oftast healers eller tanks :( Har testat heala lite i bgs och där är man lite mer uppskattad :D

Grace2009
6/3/18, 1:01 PM
#9

#8 Äsch, kör på. Du lär inte springa in i de som klagar på dig igen så 😃 Jag får mer klagomål i BG än LFR faktiskt 😛

Upp till toppen
Annons: