Annons:
Etikettpatcher-expansioner
Läst 750 ggr
Hrimthursa
10/25/18, 9:57 PM

Beta for Azeroth...?

Nu var det ett tag sedan sist igen. Hur har ni det i nya expansionen?

Jag har än en gång valt att ta en paus. Gearade upp min ret paladin, körde m+ och raidade lite med guilden, men jag har tappat motivationen totalt! Var är all casual content!?

Jag förstår ärligt inte hur Blizzard tänkte här. Hur kan dom gå från Legion (där det fanns hur mycket sidetracks som helst med class hall quests, Suramar osv) till det här? Det enda casual content är ju WQ's!? Jag är jättebesviken och faktiskt lite arg. Jag tycker inte att det är okej. Expansionen känns ofärdig. Och man ska inte behöva vänta på patcher för att få något att göra redan första månaderna i expansionen…

Det bästa med BfA hittills (enligt mig) är Alliance zoner och quests. Så allt jag har gjort hittills är att lvla alts mellan M+ och raids.

Vad tycker ni? Är ni nöjda eller tycker ni att det skulle ha släppts mer content med releasen?

Annons:
Grace2009
10/25/18, 11:46 PM
#1

Är också lite uttråkad faktiskt. Men det kan bero på att jag är hos min pojkvän just nu också och hans dator suger. Men jag gör typ 1 mythic+4 varje vecka, emisary och lite bg's… Är inte ens inne på spelet varje dag. Annars har ju jag spelat ungefär hela dagarna!

Hrimthursa
11/20/18, 9:50 PM
#2

Precis! Det finns inget man kan fastna i… Förutom gammalt content, som alltid.  Men förhoppningsvis så är patchen räddning för uttråkningen :)

Upp till toppen
Annons: