period spelare
va ett tag sen ja spelade wow nu men sen ja blev medlem här så har jag bara blivit mer å mer sugen!
spelar i perioder, några månader å sen uppehåll å sen blir ja sugen igen :)
de konstiga e att jag bara blir sugen på våren och sommaren! haha borde va tvärt om egentligen! 
Hehe ja det borde vara tvärtom.
Själv har jag inte haft haft brake alls fråns pelade bara från guilden :D då lvl på annat utanför guilden för i bland kan guildlivet bli för annsträngande :D

Jag är oxå periodare hellst efter det att jag fick lillen för 1 år sedan. så jusst nu har jag ingen playtime då vi har dagar nu med 36 gader varmt ute i solen så då lägger jag hellre tid på att vara ute och grejja i trädgården =)
jag har precis spelat, trodde jag hade suttit en halvtimme men så kom ja på att både robinson och tv4 filmen hade vart på medans ja spelade och nu började ännu en film, så jaa de va nog lite längre än en halvtimme :P haha
Jag betalar trotts att man är ute och håller på i trädgården. De kan går några dagar innan jag loggar på o gör nått :D och senda ut igen man behöver lite pauser i bland :)

#4 jo det kan man ju men jag kan ju bara spela när lillen sover och det är cirka 3 timmar per dag och det är bara då jag kan grejja ute oxå utan att behöva hämta pojken på läggdan hela tiden =P
sedan har vi även en massa släkt från skone och göteborg som ska komma på besök i omgångar och då vill man inte vara osocial och sitta och spela
Nej de vill man inte :)
Man väljer ju saker som passar sig själv :) För mig passar de bra att betala fast jag inte spelar utan gör de när jag får tid och ork. Visserligen blir det inte mycke på sommaren då datorn står i liten hall på övervåningen och det kan vara nästan 30grader där då är de inte så roligt att sitta där. :D

#6 hehe ja vi har samma problem med värmen och datorerna gör det ju inte svalare direkt =P