World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettoff-topic
Läst 997 ggr
FerretCrow
0

Skärm J*vel

Måste skriva av mig lite.

I början på april såg jag att jag hade en rand rätt över skärmen med döda pixlar.

och min första tanke va ju att "Jaha och garantin lär ju gått ut igår"

Men som tur va höll garantin ända till sista maj så jag lämnade in min skärm på mediamarkt i sundsvall för reparation och fick hem en låneskärm så länge.

Nu var jag dit i torsdags och hämtade skärmen när vi ändå var ner och hälsade på min mamma som bor där nere. Felet gick ej att laga så jag fick en helt ny skärm men samma märke som tidigare.

reste sedan hem i fredags 11 mil och startade upp skärmen på kvällen och då visar det sig att skiten är trasig….

Nu har jag döda pixlar lite här och var över hela skärmen.

SSSÅÅÅÅÅÅÅ irriterande.

Så nu har jag mailat dom flera gånger och prova ringt men kommer inte fram.

Nu får dom tusan i mig köra hem till mig med en skärm.

Jag är arbetslös och har inte råd att åka 22mil för att hämta och lämna skärmar hela tiden.

GGAAAHHH

Xannadu
0

Räkna med de värsta från dem. De försöker krångla sig ur allt.

Vi köpte en spis av dem efter sjul och den gick sönder när vi skulle koppla in den. Det var ett jävla massa krånge.  I stället för att vi skulle få ny så skulle en reparatör komma ut och titta på den. Det slutade med att vi fick pengarna tillbak samt att mediamarket gick back 3000kr för spisen då reparatörens kosnader uppstod till de.

Många har klagat över att deras sörvis är katastrofal så om man ser allt krångel man har med dem så är de värt dom där kronorna mer man får betala på annat ställe.

Hoppas du får ordning på monitor.

FerretCrow
0

#1 ok jag har aldrig hört andra klaga på mediamarkt men jag ska ligga på dom. =)

werner
0

Stämmer samma med Dustin de kan skicka hyffsade grejer men räkna ALDRIG med att kunna få saker på garantin hos dom.

FerretCrow
0

har nu pratat med dom i telen idag och jag ska ändå neröver till mediamarkt så på fredag ska jag dit med denna skärm och då tar dom upp en ny ur en förpackning och kollar så den verkligen är hel. det var inga problem alls.

miffo
0

#4 Sä härligt att det löser sig

FerretCrow
0

#5 ja killen jag pratade med var super trevlig. så jag skulle hänvisa till honom om det blev några problem på fredag när jag kommer dit =)