World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettoff-topic
Läst 1450 ggr
carmas
0

Warcraft hjälp viktigt!!

Hej alla, är säker på att några av er här lirar warcraft ''Frozen thorne'', Köpte det igår funkade inte ringde support, Fixade det, nu när jag skulle spela imorse så stog det: There was a error writing in youre hard drive while trying to download a file from battle.net. u may need to free some space check u're hard drive and try again!''

Den som svar är jag ytterst tacksam för, All hjälp är uppskattad, vad du än har att komma med är upskattat! Extremt tacksam för vadsom helst!

Jag kan inte ringa nu för att det är helg och för sent!

Tackså mycket i förväg!

Frida
0

Jag måste erkänna att jag inte har spelat Frozen throne mer än en gång. Men på felmeddelandet låter det som att du skulle ha för lite diskutrymme på datorn för att ladda ner en eller flera filer. Vilket i sin tur låter lite mysko om du bara skulle spela. Eller var det någon uppdatering eller liknande som spelet ville ta hem för att fungera?

Kolla in forumet på battle.net, där kanske det finns folk som har haft liknande problem och som har fått hjälp.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

carmas
0

Tack så mycket jag har 93.4gb ledigt på den hårdd, sedan har jag 800gb ledigt på andra…

Xannadu
0

Prova att reparera. Det finns en sån möjlighet att göra bara leta igenom spelmappen tills du hittar den och sätt i gång o reparera så kanske du kan laga de eller så talar de om vad de är för fel.

carmas
0

Nepp fick igång det man behövde bara starta spelet som administratör^^ tack alla ändå!

Saber
0

Kör du vista kan du behöva ge den Adminastriva rättigheter när du starar den då den ska koppla upp sig på battlenet och ladda ner nya versionen av patchen.  (Windows 7 har inte den begräsningen)

carmas
0

Okej tack!

Marylojs
0

Jag föreslår att du tar en promenad i sommarvädret eller tar en öl med någon polare.

carmas
0

***Redigerat av sajtvärd***

FerretCrow
0

#8 tror absolute inte det var något illa menat alls det som Marylojs skrev till dig. läs allt folk skriver på ett positivt sätt så ser du att det är inte så illa.

FerretCrow
0

Hänvisar artikeln Regler till dig carmas och såklart till andra medlemmar oxå.

carmas
0

Jag tar det inte illa, det sista jag behöver är ngn som försöker säga vad jag ska göra på min fritid eller ge ''förslag'', när jag inte eller har sätt h***s namn förut,

FerretCrow
0

#11 då hade du hellre kunnat struntat i att svara överhuvudtaget än att bryte mot reglerna. men ta detta med mig på pm om du vill det så låter vi tråden återgå till sin handling.

carmas
0

Finns inget mer att säga

FerretCrow
0

tråden låses nu helt. då personerna i detta lilla tjaffs inte kan ge med sig och inte heller lyssnar på min tillsägelse. Tänker vara stenhård på reglerna.