Nya texturer
Äntligen måste jag säga, jag har själv ingen druid, men kommer bli roligt att se lite olika katter o björnar här i världen.
vem vet kanske kommer treeform o få, tall, björk, ek skinns :P
kommer bli insatt i nästa content patch dvs troligtvis 3.2
har ni inte sätt dom så kolla på mmo-champion lr liknande, riktigt snyggt, tauren katterna är grymt bättre

Jepp, det var på tiden! Speciellt för taur-katterna, men jag gillar nya skinsen till taur-björnarna bäst. Hade dock varit trevligt med ett skin där björnen inte har vidöppen mun, men man kan ju inte få allt.
ååh, det vore trevligt :D , min druid ser så himla tråkig ut :(

NE kissen har kommit nu oxå.
Finns de länk någons stanns så man kan se hur de kommer se ut?
#4 wow-europe.com har svaret: nya texturer för nalle och kissekatt.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tack, hitta ingen bra länk, brukar inte vara så mycke på officiella siten :)
Kanske inte, men den här gången är det länkat direkt från launchen (om man nu har den aktiverad).
Värdinna på Fantasy
Ja man blev ju lite snyggare nu ^^ Inte för att jag använder dem formsen så mkt hehe. Men varför får inte vi Moonkins nya looks *arg*!

Ja eller träden? Vore väl nått att se en & annan björk eller tall kuta runt? ;)
Ja det skulle ju också vara lite roligare :)
haha jaa :P trodde dom ändra alla forms men skulel testa sälen så ba nehe samam fula form :( och travel formen kunde dom gjort snyggare typ snö leopard lr orange beroende på om man hade ljus lr mörk hårfärg på sin druid ><
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Ja mkt det kan göra som de inte vill :P Och mkt det gör som man inte vill, hehe…..
De andra transformeringarna ska få nya texturer de med (i alla fall tree), men de valde att ändra lite i taget. Vet att det står någonstans om det hela på WoW-europe.com.
Värdinna på Fantasy
Onödigt med lite i taget :p
Tror det är enklare för dom att ta lite i taget så folk inte börjar klaga som dom alltid gör om att de fokuserar på specefika klasser..
Jag har rollat druid nu när skinnsen kom (visste det ju redan tack vare Tramptass) och inte bara för att dom ändrat mycket med druider generellt så påverkade faktiskt texturerna mycket, inte lika tråkigt att få bear from, ser inte förjävligt ut längre.. sen var jag ju redan sugen på att göra ännu en healer och dottar vill man ju ha så jag fick allt i ett, dock kan jag inte slita mig från att göra min shaman ännu bättre så det kommer nog ta tid S:
Ja i och för sig. Så tråkigt bara att lilla Eivor inte har någon nytta med de nya skinnsen, då hon får gå Moonkin och Healer…