Trojanvarning!
hadde inte riktigt tid o skriva förut,
MEN, Blizzard har en inbyggd virus koll i deras Launcher, dvs känner den av något när du startar wow så kommer en varning upp innan login skärmen som säger vad du har för virus, trojan etc.
Du får då välja om du ska fortsätta o logga in lr om du ska quita.
fick denna varning idag och gick som snabbast ut på wow-europe's forum o kolla, flera hadde fått denna varning och trojanen i denna fråga kom från VentiloMix, ett populärt program som innehåller ventrilo 2.1, 2.2, 2.3 och teamspeak i ett.
stod även att gratis virusprogramet AVG hittade och tog bort trojanen.
efter installation och scan så kunde jag mycket riktigt logga in på wow igen.
Får ni denna varning och inte får bort det så ladda hem Trial AVG på avg.com och scana,
om du inte får denna varning så behöver du inte bry dig om detta. Om du ändå är orolig så skadar inte en scan om du hafft lr har VentriloMix
Tror att en lite utförligare förklaring kunde sitta fint. Sitter här som ett frågetecken och det kanske är fler med mig som gör detta. Är det vid start av WoW eller ett annat, relaterat, program?
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Så… nu har jag fixat inlägget, hadde inte tid förut, ville bara komma ut med det som hastigast.
Ah, då förstår jag. Blev lite förvirrad där ett tag. Men då vet jag att det inte är något jag behöver oroa mig för.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft