World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1623 ggr
Jenahbella
0

allmänt babbel :)

blä, håller på att lvla upp en gubbe nu men fasen va segt de blir runt 40 där :P
i helgen blir de dock lite seriöst lvlande när ja ska på lan :P

FerretCrow
0

Ja ska du lana så går det snabbt=) själv betalade jag wow tid idag så nu ikväll när lillen somnat blir det att lira lite så jag klarar mig dom dagarna jag ska på semester nu =)

Ek--
0

jo det blir jue det, återlivade min shaman igår, tog ett par lvls och är 68 nu o ska börja i Nortrend, har viseligen heirlom vapen o shoulders på den så det går hyffsat..

men jo 35-45 tycker jag är hemskt, helt klart hemskt.

Jenahbella
0

#1 japp då blir de lite mer fokusering än när man sitter ensam :P haha

#2 haha precis, jag e 36 nu bläää ^^

nilami
0

levlar du "normalt" ? :)   i såna fall förstår jag om det segt värre :o

Jenahbella
0

#4 jag kör trippel xp på helgerna men vanligt i veckorna :P om de va så du menade ;)

Ek--
0

RAF är sååå härligt, 60 på nolltid, om man har en 3e som boostar oxå då dvs, men o questa oxå, får byta ställe hela tiden:P

nilami
0

Menade RAF ja ;)   de e så nice! älskart, :D   håller atm på me min 4 80 char :)

vilken lvl e du idag fnuha ? :D

Jenahbella
0

fortfarande 36 har inte spelat nåt, bara jobbar å sover i veckorna :/
men i helgen e de lan :D så förhoppningsvis händer de lite i helgen :D

nilami
0

hehe, känner nästan igen det, jobbade och sova endast nu i somras, va knappt ledig en halv dag i veckan ;(   så det blev inte mkt wow för mig, men nu när det e "vinter" på jobbet så får jag vara mer ledig :D  och det betyder mer wow ;)

hoppas du hinner levla mkt på lanet :D

Jenahbella
0

hehe precis ! uss nu jobbar ja sex dagar i veckan några veckor fram över! inte kul! 
men desto mer mysigt när man väl kan mysa in sig me filt framför datorn och ett stooort glas whiskey å wowa tills ögonen går i kors ;)

nilami
0

haha, det har du så rätt i! sånt e härligt ;D dock tycker jag inte om alkohol å föredrar varm oboy, nördandes tillsammans me sambon å lite god choklad å salt lakrits :D nomnomnom   då blir man glad å kan levla hela natten ;)

filt e ett måste eller pyjamas byxor :D  det e muma

Jenahbella
0

japp riktigt mysiga mjukisar funkar med :)
hehe jaa whiskey eller te e min melodi iaf :D

ni andra har ni nåt speciellt ni äter eller dricker när ni spelar wow? :)

Ek--
0

brukar bli en del kaffe :P

annars är en starköl o chilinötter inte helt fel :P

Jenahbella
0

chilinötter e najs de! :)

just nu spelar ja wow å käkar enchiladas å dricker juice! snart e de dags att jobba :(

nilami
0

chilinötter e så gott :D   me cola ;)

men snart e det ju helg fnuha :D  då får du spela mkt :)

Jenahbella
0

japp! :) snart e de helg :) jobbar imorgon och ett par timmar på lördag bara :D
idag har ja åkt över med datorn :) så nu sitter ja å försöker få min dumburk att funka :P men nåt e fel Skrikandes
men killen kommer snart å då löser de sig ^^
har iaf laddat upp idag med att göra lite enchiladas!
(vem vill ödsla tid på att laga mat när man kan spela?!) Tungan ute
imorgon blir de att köpa x antal liter cola :) de brukar behövas :)
wuhu va laddad jag e :P haha TystOskyldig

nilami
0

haha, det förstår jag ! alltid taggad för lan ;D

har själv som mål att dra upp min warlock till 60 innan söndag 23.59 :P   den e atm 21 ^^  jobbar både lördag å söndag så det blir powerlevla !

hoppas det går fin fint för dig :D

Jenahbella
0

hehe lycka till :D och tack :) 
nu börjar spelandet här för min del :) weho! :D

Jenahbella
0

blev inte allt för mkt spel igår men blev iaf lvl 44 :) 
nu börjar dagens spelande och jag hoppas på lvl 50 iaf :)

Jenahbella
0

kan ju berätta med att ja spelade med världens sämsta boostare igår me :O va nära att datorn flög ut från balkongen ^^

FerretCrow
0

#20 aj då inge roligt när man blir så arg =P

Jenahbella
0

#21 hehe nee :P 
nu e jag lvl 48 :) hinner nog inte bli 50 :( måste sova snart :(

FerretCrow
0

#22 stressa inte. ta det lugnt bara. stressar man brukar det roliga med attspela försvinna ;)

Jenahbella
0

#23 hehe sant :) men jag ska lvla upp några gubbar nu när ja har 3xp :) så har ju inte allt för lång tid på mig :P lite måste ja stressa :)

FerretCrow
0

#24 okej ja men då förstår jag

Jenahbella
0

stannade på lvl 49 idag :) rätt nöjd ändå :) 
får se om de blir nåt spelande i helgen som kommer, jobbar ju 6 dagar denna veckan med :(

nilami
0

ääch, du har ju tre månader på dig så du behöver inte stressa så mkt, äger du ena accet eller båda ? isåfall kan du ju ge lvls till chars på main accet :)

jag nådde knappt hälften till 60 xD   blev 31 bara ^^

men min helg börja inte bra, skulle börja jobba kl 8 på lördag morgonen så jag satte larm på 06.30 dock stängde jag av mitt sketna larm när det ringde och blev väkt av min chef kl 8.05 som undra vart jag va  då hon å jag öppnade resturangen ihop, snacka om att jag fick panik! stressade som en jäkel hela första timmen innan vi öppnade och va helt slut redan vid 10 ^^ så somnade rätt tidigt när jag kom hem kan jag påpeka.
sen tog mitt prepaid slut på mitt vanliga acc, så kunde inte boosta och det tar ju sån tid me att questa vanligt :(  ingen bra helg på den fronten men irl livet me sambon har varit bättre än bäst!

grattis till lvl 48 iaf :D