Olika små djur
Japp igår fick jag äntligen Achivementen "To all the squirrels who sheard my life"
och jag har bara någon enstaka kvar på "Pest control" och "To all the squirrels I´ve loved before"
snacka om onödiga små saker man gör 
Ja, men så kul det är att döda/älska små djur i jämförelse med att åka över hela Azeroth för att läsa en uppsjö med böcker (achievementen Well Read).
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

#1 ja det är det ju =) tänker inte ge mig på dweel read i första taget =)

Jag håller oxå på med dom, det e så kul o göra achivments 

På To all the squirrels i've loved before har jag bara kvar Prairie Dog, och ni som har gjort denna achiev. kan gärna berätta vart största chansen är man stöter på en sådan
Sprang själv runt i The Barrens typ 20-30min och kollade även spawn-karta men det hjälpte inte.. Så vart hittar man lättast detta djur?
#4 Prairie dogs hittar du i bland annat Barrens (tror att jag tog min där), Westfall, Arathi Highlands och Nagrand. Gör ett macro där det står "/target prairie dog" och använd när du springer runt i något område. Då får du en prairie dog automatiskt som target när du kommer i närheten av en och kan bara skriva "/love" utan att behöva se den med egna ögon.
Värdinna på Fantasy

Ah okej det var ju ett smart tips faktist, tackar!
Ska ta en vända runt Barrens nu och se om jag får syn på en :)

haha seriöst, hann gå kanske 5m sen targetade jag en Prairie Dog.. Damn vad små dom var! Inte undra på att man säkerligen har missat dom tidigare..
Snacka om smidigt! Tack ännu en gång ;)
#7 Varsågod och grattis till achievement. Kanske ska slänga upp en artikel om dessa achievements eftersom det finns en hel del knep man kan använda sig av.
Värdinna på Fantasy

#8 Låter som en strålande bra idé.