PvP talent build för rogue
Jag börjar med att erkänna att jag är riktigt, riktigt dålig på PvP. Men jag tänkte försöka bättra mig och efterlyser en bra talent build för BGs, inte arena. Någon som har den ultimata builden för det hela eller kan dirigera mig till en eller flera sidor där jag kan läsa mer? Gärna med en färdigifylld talent sheet samt kommentarer till denna.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Vill du kunna överleva bra eller bara skada så mycket som möjligt och få ner ditt target utan hänsyn till överlevnad? (Ja, du kan ju fortfarande överleva, men inte lika bra) ^^
En mycket bra fråga. Det skulle helt klart vara en förbättring om jag lyckades hålla mig vid liv utan att dö stup i kvarten men ändå kunna leverera en del damage, så man är till någon nytta för övriga gruppen i alla fall.
Värdinna på Fantasy
Finns egentligen bara en spec i sådana fall. Funkar lika bra i Battleground som Arena (vet att du inte vill köra arena, men ändå)
41/5/25 Den alla använder ^^
Ger dig chansen till Mutilate som gör otrolig skada samtidigt som du har Preparation som är ovärderlig ^^
Nackdelen är att du måste ha tillgång till 2 daggers
Tackar och bockar. Har lekt runt lite i AV nu och det går fin fint och kommer nog gå ännu bättre när jag inte trycker på fel knappar. PvE rutinerna sitter lite för djup rotade ännu 
Av ren nyfikenhet - vad hade du rekommenderat för build om jag bara ville göra så mycket skada som möjligt?
Värdinna på Fantasy
Nästan full combat ^^
Du överlever inte särskilt bra, men Killing Spree mot ett target gör insane damage. Plus om du verkligen vill att någon ska dö så gör du Adrenaline Rush. Inte många som överlever det. Förutom death knights då..dom överlever allt.
Förut var helsub otroligt bra, nu tror jag (inte kollat speccet på ett bra tag eller spelat på min rogue) är jag nog hemo/sub

vad kör ni för rotation på pvp mut build?

Skaffa fullt pvp set för honor så överlever du :)
rogue builds har jag ingen aning om,

jag spelar kanske en ggr/v så att gneta ihop ett pvp set skulle nog ta några år =)