Era Achievments!
Såg att vi hade ett forum för just achievments så då vore det kul att se vad alla här egentligen har för achievment points
Jag har 2500 achievments just nu, och det blir självklart bara mer och mer =) Hur ser det ut för eran del?
jag har bara lyckats uppnå 5285 achievement poäng, håller på lite smått me det men går rätt segt atm ^^

jag har bara fått 2955 men har snart några fler klara =)

hmm jag har 3900, 2500 och 2700 ^^
Uppe i 4950, med sex stycken Feats of Strength.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
2080 än så länge

så nu har jag 3005 poäng =)

Jag gjorde en massa TBC-dungeons och raids igår kväll och fick upp mina points lite. Fick upp 90p igår och nu är det en ny dag 
5290
Jag är mest stolt över Magic Seeker och Twilight Vanquisher, men på en annan gubbe har jag conqueror of naxxramas >.<
jag kommer aldrig upp i så högt, och samlar inte på mig feat of strength då jag byter gubbe för ofta 8)
tex zehvra feat of strength går ju bara till en gubbe även om två konton är inblandade 8), och onyxia lvl 60 går ju inte att få längre, eller gamla pvp titlar och anniversaries… OS grejjen var väl också en feat of strength? alla jul och brewfest grejjer med, är olika år för år
#8 Det är något jag stör mig på, alla mina gamla classic raids blev aldrig räknade i efterhand medan en del classic dungeons gjorde det. Så nu har jag inte en enda achievement för de gamla raiderna och nu kan man ju som sagt inte få lvl 60 Onyxia längre 
Värdinna på Fantasy

#9 eftersom man inte kan få den längre tycker jag man ska ta bort den achiven helt ur listorna

Måste också klämma in att jag bara spelat sen April, så jag är hyffsat färsk :P

#11 jo då är det bra poäng d har =) achivment är roligt att göra och samla på sig på dagarna då det inte är så mycket raider
#10 Tror den är flyttad till Feats of Strenght. Har den ju dock inte själv så det är svårt att verifiera.
Värdinna på Fantasy
#10 den e flyttad. finns ett nytt nu för 80 raiden ist.

jag fick iaf lite olika achivments idag igen. men uppdaterar poängen imorgon då jag loggar in och kollar, ska sova nu. natt natt
#1 uppdaterat till 5315 poäng :)

#16 Gött!
Jag drömde btw inatt om att jag fick två stycken Feats of Strength.. haha. Tror det varit liiiite väl mycket achiv-jagande för min del :P

#17 hahaha kan kanske vara så;) själv orkar jag inte ens fundera på achivments plingar det så fine annars kvittar det.
när alla nabs sitter i trade och jagar folk till olika saker och skriver som vanligt "link achivment" brukar jag länka den där barberachiv när man har ändrat frisyr:P el, lvl 10 achivment;)
3965 poäng har jag…
680 poäng har jag :) och har bara spelat sen några veckor efter midsommar så jag e stolt. Håller på med "1000 quests! just nu… "bara" 200 kvar haha men har precis förflyttat till mig till outlands så får hoppas att det går fort

5.5k+ på en cirkus.
jobbar fortfarande på som stora dock :D
Ni som har Feats of Strength, vilka är det ni har fått?
Värdinna på Fantasy
Onyxia och ett druid quest, den med flightform…
swift flight form, Venomhide Ravasaur, Vampire Hunter, Crashin' Thrashin' Racer, Onyxia' Lair (level 60) , Wow's 4th Anniversary, Tabard of the Argent Dawn, Spirit of Competition och Competitor's Tabard
vilka har du själv ? :)
Mina Feats of Strength, i den ordning jag fått dem:
- Sergeant Major
- Yellow Brewfest Stein
- WoW's 4th Anniversary
- Crasin' Thrashin' Racer
- Winterspring Frostsaber
- A Brew-FAST Mount
Värdinna på Fantasy
vad är feats of strenght? *nyfiken*

#26 vad jag förståt så är det dom achivements som man samlat på sig men som man längre inte kan skaffa i spelet. som jag har inte dödat onyxia lvl 60 med min mage och nu kan man inte döda onyxia som lvl 60 så då kan jag inte få denna achivement. oj vilken bökig förklaring det blev nu hihi

Sådär, har gjort lite fiskar-achievs ikväll: The Coin Master och Giant Sewer Rat. Skam den som ger sig! :D
Har även skrapat ihop 2905 achievmentpoints nu! (+315p sen 5e okt)

#28 ja jag behöver 2 gold coins för att få den achiev. men jag lyckas ju bara få upp dom jag redan har och råttan får jag ju aldrig och blir baar less =)
Har runt 5900 acievmentspoints på min main.. :)

Yes, nu är jag äntligen över 3000-sträcket! :D
3115p för att vara exakt! (210p på 3 dagar..)