Tredje expansionen
Sitter i godan ro och spelar lite så när mitt i natten. Reloggar och hittar följande länk på launchen; Cataclysm. Vad ska man egentligen tycka och tänka? Rent spontant är jag nöjd över att nya level cappen bara blir 85 och inte 90 som man skulle kunna vänta sig. Kul med nya raser men börjar det inte bli lite överdrivet nu?
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Vad är överdrivet? Det finns tillräckligt att göra för att alla ska hitta nåt att göra som de gillar. Samtidigt måste man ju inte utnyttja allting, man måste inte skapa en dk eller levla fishing… man måste inte göra pvp och man måste inte raida 24/7 för att bli underhållen.
Ibland avundas jag de som inte raidar och bara strosar runt och samlar saker och gör achievements, de ser så mycket mer.
Jag kommer absolut spela worgen synd bara att de inte fick min favorit class ;) och tänk bara en sån sak som att flyga över stormwind.
Visst är det konstigt att man kommer göra lvl 85 heroic deadmines.. att barrens delas och andra ställen översvämmas. Men jag tycker det är bättre att man använder den gamla världen istället för att göra en till kontinent, gamla världen har varit öde.. inte lika öde som tbc områdena men de kanske kommer på något mer sätt än achievements som får oss att gå dit. Kan inte vänta tills jag får slåss mot ragnaros igen ;) även om det inte kan bli samma känsla.
så det kmr kanske ske?
#1 Nej jag håller med dig, man behöver verkligen inte göra allt bara för att det finns möjlighet till det. Jag har alltid tyckt om de andra expansionerna men har också saknat hur det var från början med stora raider och allt sådant. Så på så sätt är jag nöjd över att det kommer en ny expansion som "tar oss tillbaka" dit.
Vad jag menade med överdivet var de nya raserna. Resten ser jag nästan fram emot bara för att se hur mycket de kommer ändra Azeroth. Lite nyfiken också på hur man kan få nytta av det nya sekundära professionet arkeologi.
Värdinna på Fantasy

Jag hoppas detta är ett skämt..
Varför måste man lvla 5lvlar till.. den 5 till te 90.. -.-
varför kan de inte bara stanna i lvl 80.. bhää
Tror jag ska sluta spela wow ist -.-
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
#4 håller me dig, slutar hellre spela
pallar inte levla 5 lvls till, för det blir bara sämre och sämre detta spel…
Det är inget skämt, blizzard hade sin årliga mässa i går (och fortsätter idag) där nyheten bekräftades.
Men jag förstår faktiskt inte; är det inte roligare att questa och få ut något av det, än att upprepa dagliga quests dag efter dag och bara få guld. (hur intressant är det att skjuta eld på hustak med en drake om och om igen zzzzzzzzzz Att bomba med ett flygplan som man inte kan styra själv kanske är kul 1,2,3 gånger men inte sen.)
Ni spelar ju i allafall, behöver ju inte läga ner mer energi på wow än man gjorde dagen innan.
När man fick göra battle of undercity kedjan t.ex. tyckte jag den var jättebra.

Jag hatar att lvla och questa.. det är inget för mig.
Har lvlat min gubbe.. sen har jag hjälpt min bror och min pojkvän att lvla.. och min pojkväns bror .. "Boring"
Sen har jag ingen lust att slänga ut mer pengar på något som inte är lika kul längre =/..
Men men.. får se hur det blir sen
Mvh Caroline
jag tkr det e kul att levla, men har precis dratt upp min tredje char till 80 och det lär bli fler. men jag läste lite mer om det och det verkar lite intressant ändå, (delvis så va det väl min sambo som taggade mig en del, han älskar historien) men jag ska nog testa det om jag fortfarande spelar det då..
men det e inte dailysen som e kul som man gör varje dag utan det e achievementsen man får av att göra dem.
får se vad som sker :)

Jag vet inte riktigt om jag ska spela mer..
Tror jag ska bry mig mer om mina djur :).. för det låter inte kul att lvla till 85 nu :P.
Usch.. quest :P är glad att jag bara ha en 80 xD
Mvh Caroline

Ja håller med ngra här. jag gör hellre nya quest och levlar är ann sitta och köra samma raids eller göra dailys dag ut och dag in.

Det nya som kommer är en underbar uppdatering tycker JAG, det enda de inte skulle rört är lvl capen…
De kunde lika väl ha kvar lvl capen i 80, men uppdateringarna kommer iaf.
Man har ej ens fått döda LK än -.-
Ni som tycker det är SÅÅÅ kul att lvla, skapa nya gubbar då..
jag lvlade min mage till lvl 80 igår, och fick reda på att lvl capen ska öka.. Jag var påväg att sätta upp mitt acc på blocket för jag blev så sur..
Det måste gå dåligt för blizzard för att dom gör så..
Dessutom, ingen på blizzard lär spela själv för då hade de fattat att de inte kan göra som de gör med nya saker hela tiden…
Min åsikt: Blizz skulle behållt lvl 60 eller 70, och bara kommit med uppdateringar osv med gear och nya klasser. De kunde ha kommit med nya raids / instancer och nytt gear osv, men ej höja CAP LVLEN!
Men som sagt, det är vad JAG tycker….

#11 WIIE!! xD
Tack att det är någon som tycker som jag ;P'
bääh! wow är bara för tråkigt just nu.. tror också jag ska sälja mitt acc :)
Mvh Caroline
#11 håller med, dom kunde utökat tbc så mkt mer o fixat nya ställen och allt, men inte högre lvl cap… de blr ju bara längre och längre att lvla upp sin alt ju
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Vill inte lvl mera nu ^^
Sen blir ju hela spelet bara ett stort läskigt ställe att vara på , gillar det inte…

#11 om du säger att vi som tycker lvla är roligt att starta nya gubbar. sluta spel då om du ska klaga på spelet och hur det utvecklas 

Det utväcklas inte, det försämras.
Du har sagt innan i 1 tråd att du bara har 1 lvl 80, jag där emot har 4 st, dvs, tagit lång tid.
Du tycker ju att det är så kul med att göra quest, det är bara att börja om från 1 och questa så har du kul igen.

#15 om du klagar får ju vi andra också klaga ;)
spelet är ganska ok nu.. men inte nu när de ska bli 85..
Mvh Caroline
Tydligen ska dom dra spåren mot vanilla wow igen det tror jag kommer bli roligt och de måste involvera nya saker för folk börjar trampa för de har stilje.

#17 jag kan inte se att jag klagat alls.
#18 japp det ska gå tillbaka mer mot det gamla wow om man sätter sig och verkligen läser sig in i vad som ska hända. tror att otroligt många spelare kommer att återkomma att spela.
Jo jag hade redan läst om nya expansionen innan detta to upp här ^^ många på våran server som talar, ingen talar dock om Worgen vilket jag tycker är en häftigare ras än goblins ^^

Jösses det är 5 lv det handlar om och det är inte samma sak att börja om en gubbe för det är inte lika kul att göra om samma quest igen, men nu blir det ju nya quest och då blir det mycket roligare ju.
Jag ska köpa nästa tillägg och ser fram imot de nya raserna och allt annat med i och för sig.
Men alla får ju ha sin åsikt självklart, vi har ju yttrandefrihet i detta landet, sägs det i alla fall :)

Japp jag vill nu som Sajtvärd säga innan det spårar ur och blir fel. att alla får ha sina åsikter om att spelet blir kanon eller skit men snälla säg inte åt folk att dom har fel åsikter. acceptera bara andras åsikter så accepterar andra din åsikt =)
#11/#12 sälj då.. vi andra som trampar och stått på lvl 80 länge och raidat och haft oss kommer iallafall vara glada över att nya saker händer..
När tror ni att den släpps?
Samtidigt som Wow-filmen ska gå på bio?
Hur lång tid har det ung tagit med BC och WotLK från första reklam till releasedtum? Rätt lång tid va?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Va tror du vi har gjort? :S
Jag har T8 på 3 av mina 4 lvl 80s, tror du att du är den enda som har kämpat? Det var riktigt dumt sagt av dig med tanke på att du inte vet vad jag och dressan har gjort med våra gubbar..
ackackack….

#25 jo men om ni nu sålt era acc så är det väl inge mer med det. synd at ni tycker spelet är tråkigt men klaga inte på att andra fortfarade tycker det är roligt. det var inte elakt sagt av werner alls. mer du som jag anser är otrevlig som säger att det hon tycker är dumt.
Påminner er alla igen om att inte hacka på folk för att dom tycker att spelet nu blir roligare/tråkigare. lla har olika smak. Men ni får såklart berätta vad ni tsjälva tycker men hacka inte på andra för deras åsikt.

Jag har ej sålt mitt acc, jag har aldrig sagt att jag har sålt mitt acc, jag sa att jag NÄSTAN sålde mitt acc……… Vart står det att jag har sålt mitt acc? Isf måste jag ändra det inlägget..
Jag tycker det är dumt av folk att säga att endel har kämpat mer, när alla har kämpat lika mycket. Jag har aldrig sagt att jag tycker att folk har presterat mindre eller mer än mig.

#27 nej alla har kämpat lika mycket det håller jag med dig om. iaf alla som är lvl 80 för då har man komme så långt det går i spelet så att säga.

Jag tycker inte att någon klagar/hackar på någon här.. folk säger bara vad de tycker om spelet.. och det tycker inte jag är något fel med det.. eller har jag fel?
Några tycker det ska bli roligt.. och några andra tycker att det inte ska bli lika kul..
Själv så tycker inte jag heller att det ska bli så kul med lvl 85.. tänk sen när man har tröttnat på sina gubbar och ska lvla en ny.. det kommer ju ta 1-2 månader att lvla upp den.. eftersom folk går i skolan och jobbar..

#28 jag fattar inte vad du menar=S
Jag tycker som #11. Jag har spelat wow rätt länge och är inte intresserad av en ny expansion. Blizzar har slut på ideer, och det kommer ej gå mycket längre. Varför ökar de inte bara cap lvlen till 255 elelr 254 direkt?! :S Varför ska man sitta och plågas? Tycker också att de borde har låtit lvl 60 vara. Bara uppgraderat gear osv.

#31 OMG!! det har du rätt i :O varför inte ta lvl 255 ist :) då blir alla glada ju :)

Aa, varför inte. Skulle ha varit bättre för alla.
#25 Snacka om att vara på krigs stigen, NÄR skrev jag att du inte kämpat något alls med dina chars, NÄR? Ingenstans, du kan ju ta och läsa mitt inlägg #23 och se vad jag egentligen skrev och för att göra det enklare för dig betyder det att jag och flera andra har trampat (betyder att bara stå och trampa runt i samma saker igen och igen) och vi ville ha lite nya saker att göra eftersom det är rätt tråkigt att stå där.. du ville hellre se det som ett personligt påhopp än vad jag egentligen skrev som handlade om vad JAG ville ha av spelet .
För att gå tillbaka till spelet och strunta i spelare; tycker lvl capen är ja, spillerill 5 lvlar hit eller dit det kommer endå bara bli lättare och lättare 1-70 destå längre dom tar detta.. men jag är skitsugen på att se hur Kalimdor och Eastern Kingdoms kommer se ut.. dock är jag inte så sugen på att lira varken Worgen eller Goblin, tyckte de kunde byta istället så BE blev alliance och draenei horde, men det är fortfarande för jag tycker att horde ska vara monster och alliance vanilla människor look alike.
***Redigerat av Sajtvärd***

Citerar: "vi andra som trampar och stått på lvl 80 länge" , du menade inte mej någon stans i den meningen. Kanske du borde läsa vad du skriver? :S
Har du inget mer vettit att säga så tycker jag att du ska lägga ner.
Vem vill inte att det ska komam nya saker, men varför inte höja till lvl 255 dirr, då kanske t.o.m du blir nöjd? Det verkar ju som om alla vill levla, och jag har inte sagt att ni inte ska, jag tycker bara blizz är tröga som tror att det kommer höja spelare. Folk orkar inte göra allt om och om igen. Folk som mig själv och dressan har lvlat upp för många lvl 80s, vi har tagit tid till det, vi har spenderat pengar osv för att nå 80. Och då kommer dom ut med cap 85. det är så trögt så det finns inte.
Detta kommer vara mitt sista inlägg på wow iFokus. Så jag får tacka för mig och hälsa lycka till till endel personer.
FerretCrow lycka till med sidan, och med din gubbe.
***Redigerat av Sajtvärd***

#35 ärligt talat.. så tycker jag att det stämmer..
#34 varför ska du komentera om du tycker som du tycker?
Mvh Caroline
#35 om du tar åt dig för den så varsegod du letar isåfall bara efter saker att ta tag i och hålla fast vid för att poängtera att du har rätt, ja vi är många som stått på 80, en del spelar på 80 där är skillnaden. Men är du så himla mycket bättre än oss alla andra och spec mig för att jag är en av alla som du tycker ska bli hackade bara för du har t8 och vill stanna vid 80? grattis du tycker väll så, min åsikt är en annan.
#36 det kallas att ha en åsikt, varför ska du vara på iFokus om du inte vill höra komentarer, diskutioner; fram för allt åsikter ? Detta är en forum sida där folk pratar i forum, har man ingen åsikt alls så kan man ju lika gärna sitta på tex helgon, PA och Lunarstorm där behövs ingen åsikt bara goodlooks. Jag komenterade för jag tyckte "hon, han eller det" hade fel angående att jag gjort ett personligt påhopp för jag beskrev hur en hop av människor kände inför spelet, sen om "han, hon eller det" tar åt sig bara för att ta åt sig är det dennes personliga orsak och tragiska lättstötthet det tar vid. Åsikten är fri, även så tolkningar (ibland tyvärr till den utsagan) men ibland måste man tänka utanför "jag-boxen" och kanske förbisee små marginaler.
***Redigerat av sajtvärd***

#37 herregud.. palla dig, vad är wow för dig?ditt liv?

#37 asså.. detta är ett spel! varför bryr du dig så mycket om vad andra tycker? shit! lev ett normalt liv.. med att få tåla vad andra säger!
jag lämnar också wow-ifokus.. lycka till med sidan

synd att flera ska lämna wow iFokus pågrund av att folk inte tycker som dom. men nu en sista varning. kan ni inte ge er att tjaffsa i denna tråd så kommer den låsas plus att alla inblandade får en varsin varning.

inga problem.. jag lämnar också :) det är bäst så
Mvh Caroline

#42 det är ditt val. tack för din tid här och hoppas du kanske vill kika igen igen senare =)
Herregud vad folk är lättstötta 0o
personen har nu skrivförbud efter dåligt uppförande
Altså seriöst folk, wow är en hobby och ni går berserk för att någon letar fel i en ynka sak, ni är patetiska ärligt talat. Jag må då vara den som ägnar mindre tid på wow en någon med 4 st t8 gearade ^^ Men det är väll svårt att se, iallafall tröttsamt detta blir när massa tonåringar får panik och munkäftas.
Vad jag har hört i rykten så är level 85 Cap INTE den slutgiltig capen för WoW Folket. Dom SKA lägga till fler Hero classes så som Death Knighten men vilka vet jag inte. Det kommer bli en level cap på 90 i senare framtid eller högre.
Cataclysm kommer Också förändra alla områden i spelet och ge rum åt Den Legendariska Deathwing sedan WC1,WC2 Expansion BtDP.
Goblin's ny Ras (många vet redan mycket av det jag skriver ;) Mest som en liten summering.) ganska självklar till Horde. Men Worgen var förvånande men dom valde Worgen p g a dess förbryllande anländning i WoW och Warcraft historien därför blev den en ras till WoW Alliance för att berätta Historien. (Blizzard lämnar inget ute från ett spel's historia).
Vad jag tycker personligen är att Blizzard borde göra en Film om WoW för det skulle slå in hos miljoner människor. Till Exempel Arthas när han blir "ond". Eller när Orcsen först kommer igenom The Dark Portal i WC1 då Medivh först öppnade en Portal i hans sökande av gammal magi.

#48 det är mycket bra det du skriver då många inte satt sig in och läsa all, tummen upp för dig =) Och en wow film vad jg vet jobbas det på och har gjort det nu i 2 år. tror att den dagen den släpps kommer den bli fett maffig =)

48#Hur anlände worgen i wow, det vet jag inget om.. Har du lust att berätta eller visa vart det står?

Jag orkar inte läsa och gå in i en diskussion, så jag säger bara avd jag tycker om expansionen =)
Jag tycker att det ska bli väldigt häftigt, men när jag såg trailern blev jag nästan lite ledsen. De ska förstöra azeroth, där vi små wow nördar en gång växte upp. Men nu tycker jag mest det ska bli spännanade, se vad som händer med världen. Det där med lvlar bryr jag mig inte så mkt om, det hade varit bra om max hade varit typ 60, så man hade kunnat slå sig till ro och satsa på rikitgit bra gear och andra grejer. Men jag satasat ändå inte så mycket på att levla, jag utforskar, kör instancer och så blir det nån lvl ibland, quester är för det mesta tråkigt :P
Kul med varulv, nu fattas bara vampyr så har vi twilight ;) Goblin tycker jag är lite tråkigt på något sätt, att de nu hör till horde. Jag har sett dem lite som en förbindelse mellan alliance och horde, en klass mitt i mellan. Men det är helt okej.
Nu hoppas jag att jag har fått något sammanhang i den här texten, är rätt trött :P Ska sova nu.. *snark*

#51 det är bra att du skriver vad du tycker för det är det tråden handlar om. sedan har ju inte vissa medlemmar kunnat betesig och börjat bråka
Worgen anlände till WoW som många vet i Silverpine Forest då nästan varenda spelar har sett Worgens. Vart dom egentligen Kommer ifrån vet ingen och det är därför dom har gjort det till den nya Alliance Rasen. Antagligen på Brist av ideér eller bara för att dom tyckte att det behövdes visas.
Men om man tänker på tidigare historia så har det aldrig Funnits en endaste Worgen.
Humans muterade till Worgens, något sådant har jag för mig…
I Trailern tror jag dom nämnde att vissa av Humans Muterade till Worgens ja.. men jag är osäker ifall dom just sa Muterade tror det var "transformed".
Någonting sådant, ja. =)

jag har varit ett fan av Warcraft sen jag spelade 1:n på min 300 för många år sedan
jag har bara 2 saker att säga om Cataclysm :)
1. dom har gjort mycket bra saker och nästan alla ändringar kommer att göra spelet så mycket bätre
2. Allt dom har gjort försör det jag gillar mäst, storyn.

tycker det är underbart att dom tar tillbaka PVE i spelet igen, vill ha mer content inte bara arena turneringar.
Storyn i sig tycker inte jag dom förstör för så som jag vet bygger vi på här ifrån, vi är typ där WC3 slutade och jag har inte läst att det händer något specifikt efter det.
det är vad jag fått för uppfattning iaf.
jag är en inbiten questhunter (finns det något sånt ord) jag gör quester och åter quester hela dagarna :)
det som oroar mig lite nu är att om hela världen ska förändras (eller i alla fall stora delar) kommer dom gammla questerna finnas kvar? Kommer spelare med expansionen att kunna spela med dom utan. Hur ska det gå om dom springer brevid varandra och så helt plötsligt är dom i olik världar…
Men det är väll roligt att dom utvecklar spelet, om utveckligen bara stod stilla så skulle det nog bara dö ut. Men nu finns det ingen som kan säga att "jag har klarat hela spelet" för kan man någonsin göra det med WOW?
Jag har inte spelat så länge, men en sak jag har tänkt på är att allt jag gör är nytt för mig. Jag hittar nya ställen och nya saker hela tiden och det blir en wooow känsla. Medan spelare som har hängt med ett tag.. jag får bara känslan av att ni aldrig får den där känslan. Då det pirrar till lite och ni undrar vad som finns bakom nästa hörn.
Tycker det är kul att dom hittar på fler grejjer :)
#59 Jag har spelat länge (snart fyra år) och får fortfarande sådan där "med wow, titta där"-känsla ibland. Det händer ju så mycket med alla uppdateringar och sådant men jag hittar fortfarande saker som har funnits sedan start och som jag inte uppmärksammat tidigare.
Värdinna på Fantasy

världen kommer förändras för alla, men så mycke kommer nog inte hända med dom gamla questarna, visst barrens delas i 2 men det borde det vare för länge sen, 10-30 är lite vääääl länge, decolace kommer få grönska, kan inte klaga direkt. men lär bli lite nytt, Azshara kommer bli goblins andra quest pool, och det gör inte mycke där fanns inte mycke förr i tiden direkt, azuregos o hydraxians, men det går nog att ordna…
och wetlands blir granne med den största fiende näst till sargeras, mycke gammalt kommer till liv, mycke nytt att utforska via vingar.
och hur det kommer funka me att man inte är i samma värd, det inplanterade dom i Wotlk redan, Phasing kallas det, kan inte gå in på detaljerna i det dock vet inte hur det funkar själv :P funkar bra dock i min mening, märker inte av det, bara att det går frammåt lixom, det man gör händer o man kan bara vara me dom som kommit lika långt fram typ…
o nya lvling systemet verkar AS kul, Path of titans, o guild talents och achievements. /drool

#58, jo men som sagt storyn kommer itne bli speciellt bra efter detta … det skulle vara bätre om cataclysm släptes efter vanila men nu är det bara konstigt :)
jag menar varför skulle deathwing komma nu till att börja med … och ragnaros med, varför kommer han tillbacka nu… allt är bara "konstigt"

ja skulle cataclysm och deathwing kommit efter vanilla och vi kunnat ta an honnom skulle nog inte Illidan o co vare så mycke o snacka om xD
jag skulle vilja säga att han passar på att ta över nu när "vi" är o strider arthas, smart krigsföring imo.
Alexsztrasa och hennes co är i nortrend me oss, lämnar hon vakt där bryter troligtvis helvetet lös. malygos är ja galen, o ysera sover, o herr Nozdormu öhh ja har ingen aning vad han pysslar med, så mister Neltharion som tidigare blivit galen av de gamla gudarnas viskningar kanske vart väkt i rättan tid för att ställa till det rejält, menar han är ingen liten pjäs o pyssla med Deathwing the destroyer.
och ja ragnaros vart nerbankad i sin håla i blackrock mountain och har stridit mot orcerna som leddes av mister son till Neltharion herr Nefarian så han är väl lr borde vara rätt pissed efter 297 års strid nu o kännde för att banka på farsan och (av nån skum anledning som vi säkert kommer få reda på) bränna ner det nya World tree som gror så vackert där.
va jag vet har inte alverna gjort han nått. men han vill nog bara förstöra världen han me, vilket sammanträffande.. då tycker jag dom 2 dvs, Deathwing o raggy ska ta o göra upp nån annanstans.
men vem vet, dom kanske är vänner helt plötsligt oxå, deathwing har kanske öppnat elemental plane o sagt hörrö skit i min snorung till son nu o kom o hjälp mig här, du tar vänster jag kör höger.. gogogo
ursäkta mitt skrivsätt, vart lite knas :P
men läste nått sånt har jag för mig, lr så drömmde jag, att han öppnade elemental planes o kalla på hjälp typ.
skulle oxå passa på när dom FÅ som har kraft o sätta imot är i norr.

fast inget säger ju att man skulle ta sig an deathwing, hade aleztrasa komigt samtidigt hade vi ståt i en fin balanse ^^
sen jag menar det är inte som om vi kan ta oss an ha nu eller XD
okej jo det är sant men även om han hade komgit direkt efter vanilla skulle han inte hafft några problem att ta över eftersom både alextraza och nozredamus var lite upptagna med annat då om man säger så ^^
sen just det där av någon skum anledning, det är exakt det jag inet gillar … men vi får se hur dom förklara det sen antar jag ^^
mera det att deathwins anländning har försvagat bariären till elemental plane och det var därför raggy kunde smita igenom … vet dock inte varför deathwing inte stopar han …. tror inte han vill att raggy bränner ner världen han vill kontroler XD
exakt så sant men det jag inte gillar att att blizzard har extremt mycket att förlkara nu och vad jag har hittils så ger dom för simpla förklaringar, det är för simpelt för att vara dom om man säger så

Våga hata questing:( fan snart 4st lvl 80 och nu ska man måsta börja om IGEN??? gaaahh dommåste fixat till nya helt uber för varken jag el, min dator pallar mycket mer av korkade ideer från blizz:( dom skulle ha stannat med classic när det fortfranade var lite sport att lira iadg får man allt "gratis" och folk förväntar sig det också ingen som vill jobba för något direkt nu för tiden….
bara att inse att Questing är en stor del av WoW
för min del så är jag en Questnörd jag älskar o lvlva upp alts och för skojs skull så håller jag just på med titeln The Seeker
jag ser verkligen fram emot den här expansionen att äntligen så ska det hända saker med den gamla världen som känns så öde o tom och nya Quester nya saker o göra och det känns enbart kul att allting i den gamla världen kommer att förändras
en stor del till varför jag spelar WoW är just det att spelet ständigt förändras patcher och expansioner kommer och då kommer det nya roliga saker o göra

Jag ser fram mot expansionen, visst är det mycket so mska ändras.. men av det jag har läst så verkar det bli mycket som kommer att bli bättre… visst finns det saker som förmodligen också blir sämre.. men i det stora hela så tror jag att denna expansion kommer att blu bra. Även om jag måste erkänna att jag tycker den verkar komma lite för snabbt :) Den hade kunnat få vänta ett tag till, men å andra sidan så vet vi ju inte riktigt säkert när Cata kommer… det jag har hört senast var att det blir någon gång under 2010.
Någon som vet mer?
hmm… undrar hur min IBM Thinkpad T42 kommer att reagera på Cataclysm när den kommer.. *kollar frågande på datorn i fråga och klappar den tillgivet efter ha påmints om senaste ulduar10 raiden*
/Whisper

#66 haha jag är precis som dig =)
#67 jo dom tidigare expansionerna har ju skjutits fram och tror även denna kommer att göras skjutas på