Companions
För egen del tycker jag att det är helt underbart med alla olika companions man kan ha. Jag letar och jag köper.. och jag vågar inte ens tänka på hur mycket guld jag betalt för alla djur jag har…. (Dock är jag inte en person som köper guld, så jag har ärligt skaffat allt via spelet).
Hur companions har ni? Själv har jag 73 för tillfället, men det lär bli fler. Och när jag kommer upp till 75 får jag den lilla hjorten också..
För den som är intresserad finns även den här sidan med alla companions och hur man skaffar dem. Vill ni läsa min profil, kolla på Solveigh
http://www.warcraftpets.com/
Jag har en hel drös med companions, dock inte riktigt såå många. 43 stycken om jag inte minns fel så jag har 7 kvar till Reeking Pet Carrier. Favoriten måste vara Nether Ray Fry.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag har 46 stycken på min main och 37 på min fd main och inte orkat lagt så mycket pengar på det men vill gärna ha mer mer mer mer.. dock har jag ögonen nu på turnament petsen och det är lite för dyrt atm, men iallafall.. får se måste ju bli guildens bästa healer nu så har inte pengar till pets nu :D
Är medlem på warcraftpets och måste nog uppdatera.

kommer inte på hur många jag har nu men runt 35 kanske

Jag har en companion, en jättesöt katt 

Är uppe i 54 nu, men har varit lite lat & inte gjort låglvlQs så jag har 3-4st som jag bara kan åka & hämta i stort sett =) Det blir väl det oxå så småningom, man vill ju hinna allt & överrallt på en gång när man väl spelar, tyvärr lite svårt.

har väl en ca30, började me achievementsen men nånting kom imellan :P + att jag alltid glömmer att köpa ägget från Oracles.
#6 de där ägget blir jag galen på.. får bara gammal ägg-gula (aged yolk)
Äntligen lite tur, blev trött på att hela tiden missa en bok (den sista)ur achievmenten Higher Learning så jag satte mig ner och väntade. Efter 40 minuter så spawnade den och nu har jag fått min Kirin Tor Familiar. Så totalt 66 companions har jag nu. Borde egentligen ha kunnat plocka upp fem till men jag har sparat mina champions seals till att köpa mounts istället.
Värdinna på Fantasy

Oj vad ni har samlat på er då! Jag har knappt några pets alls, är inget heller jag satsat på
Men nu när jag är lvl80 känner jag att jag har tid med det 
Har haft en sån nedrans tur idag så jag börjar fundera på vad som kommer gå snett senare. Först fick jag White Polar Bear mounten och sedan en av de fyra krokodilcompanionsen från tbc daily fishing. Så med andra ord saknar jag nu bara 18 mounts för att få Blue Dragonhawk och tre companions för att få Litte Fawn (har tre av fyra krokodiler för övrigt varav jag fick en igår och den första fick jag två dagar i rad för en tid sedan).
Värdinna på Fantasy
oj, jag har väll runt 15stycken tror jag :) men jag samlar och samlar

har istortset inga pets:P men självklart några finns väl på alla min a chars men eftersom det bara finns ett pet som är värt att ha så är det lugnt;) Mechanical Squirrel ftw \o/
väntar på att dom ska ge or en vanlig squirrel;)
svårt… jag tycker nog bäst om den vita råttan. eller prairie hunden…
kanske någon har sagt det redan, men man får en pingvin när man slår samman kontot med battle.net

#14 japp det står i battle.net tråden =)

har nu fått pingvinen från battlenet =) och även lyckas få ihop 50pets så jag fick min skunk =)
Lyckligaste medarbetaren i stan här! Förberedde mig på en lång natt att farma Gundrak Hatchling och ändå inte få något. Glatt överraskad jag blev när jag efter knappt 30 kills fick en liten raptor i min inventory. Så nu har jag fått min 75 companions achievement och ett litet rådjur på köpet.
Kanske ska testa om turen håller i sig och farma lite rare mounts.
Värdinna på Fantasy

#17 du är ju otrolig. kan du inte dela med dig av din tur =P
grattis