World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 2055 ggr
Acko
2009-11-07 11:09
0

Flying skill

Hej alla.

Som nybliven lv 70 så blir jag lite förvirrad när jag ser andra lv 70 som glider omkring på sina flygare. Vad jag har kommit fram till så skall man vara lv 77 för att kunna flyga, har jag missat något?

rulda
2009-11-07 23:10
0

Du kan införskaffa en flying mount i outland när du är level 60 (eller är ja helt ute och cyklar nu) Vet att ja är level 70 nu och har haft min ett tag. Detta kan du skaffa i hellfire.

För att få epic flying skill måste du vara level 70. Lite dyrare men kan införskaffat både i northrend, den där thundra grejen där båten landar från SW och i Hellfire.

För att flyga i northrend behöver du inte ha epic mount men du måste frosta av dina vingar vilket du kan göra i dalaran och då måste du vara level 70 (eller går det tidigare?)

Morningstar
2009-11-08 02:15
0

lvl 76

Frida
2009-11-08 12:52
0

Första flying får du vid level 60, den andra vid 70. Vill du flyga i Northrend måste du vara level 76 och köpa Cold Weather Flying. Men om du har en annan karaktär som själv har Cold Weather Flying så kan du (för 1.000 guld) köpa en bok (som lär ut Northrend flying) som du kan skicka till dina andra karaktärer, oavsett level, som minst har den första flyingskillen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Acko
2009-11-08 15:50
0

Tack. Där satt den. Min förvirring bestod i att jag såg lv 70 gubbar flyga i Northrend.

Ek--
2009-11-08 19:48
0

ändrat sen tid tillbaka, kan inte säga när dock..

du kan nu flyga på lvl60 i northrend oxå, har bara testat på 70 men antar väl att det ska gå sålänge du nu har cold weather flying som nu oxå är en herirloom bok som du köper och kan skicka till valfri karaktär på ditt eget account.

dvs som jag köpte den på min main och skickade till min precis dingade lvl 70, gick liiiite snabbare o lvla då.-

Frida
2009-11-08 22:09
0

#4 Ja jag blev också väldigt ställd när jag blev tillfrågad på min alt (level 71) varför jag inte hade flying (en väldigt otrevlig person var det också). Så jag kollade upp det hela och nu flyger min präst omkring i Northrend hon med. Glad

#5 Flying vid level 60 kom väl med förrförra patchen om jag inte minns helt fel. Kan vara att de ändrade Cold Weather Flying vid samma tidpunkt men det var aldrig något jag lade märke till i patch noten. Står i alla fall inget om det i förra patch noten så det har nog varit i bruk ett tag.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Ek--
2009-11-08 22:50
0

jo jag vet att jag läste väl om lvl 60 ändringarna , 150% etc, men kan inte komma ihåg nått om northrend.. skummt, det är ju trotts allt en stor ändring