World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 989 ggr
Frida
0

Speltid

Hur mycket speltid (totalt och på nuvarande level) har ni på era main karaktärer? Om er main inte är level 80 så skriv vilken level han/hon är på.

Sin speltid får man fram genom in-game kommandot  /played.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Frida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Idlehands (human rogue på Alonsus) har varit med om äventyr i totalt 82 dagar, 19 timmar och 27 minuter varav 24 dagar, 15 timmar och 33 minuter end game.

Värdinna på Fantasy

Ek--
0

200 dagar played på min trogna warrior, 42 dagar på 80.

36 dagar på min 72 hunter.

22 dagar på min Shaman, ynka 13 timmar lvl 80 på den. nyss börjat

rulda
0

"bara" 18 dagar och 20 timmar på min tulina level70. Haha det låter så lite men om man gör om det i timmar blir det 452timmar totalt. Usch sitter för mycket vid datorn tror jag

Frida
0

#3 Det beror ju på hur länge du har spelat irl, 18 dagar på två år är ju inte så blodigt.

Värdinna på Fantasy

rulda
0

nee men på ett halvår med hund, sambo och heltidsjobb känns de lite haha

Frida
0

#5 Nja, vet fortfarande inte om det är så mycket. För mig (som har man och husdjur, studerar på heltid, jobbar extra och driver eget företag) blir det 82 dagar på drygt fyra år. Vilket blir i snitt 20 dagar/år på min main men sedan har jag många andra karaktärer på höga levlar och lika många på lägre levlar så det är nog uppemot 40-50 dagar/år eller liknande totalt sett.  Skäms

Värdinna på Fantasy

rulda
0

#6 haha det är skönt att höra att det finns dom som e värre :D ska tala om det för min klagande sambo haha