Ni vet väl...
…att det idag har börjat ett nytt event som heter Pilgrim's Bounty? Eventet håller på till och med 28 november och erbjuder mycket nya roliga saker att göra samt en drös med achievements. En artikel om Pilgrim's Bounty kommer att komma under morgondagen.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
jag hatar kalkoner. Jag skojjar inte jag H A T A R kalkoner. Har kolkoner på hjärnan och kalkoner överallt.
Har dödat så sjukt många kalkoner nu så det finns inte.
Hamnar nästan alltid mellan 20 - 49 sen så kommer det någon liten jäkel och tar den sista kalkonen. När inte ens macrot visar en död kalkon då vet man att det är illa.
Nej usch och fy och blä för kalkoner. Efter detta, när och om jag väl klarar detta ska jag aldrig någonsin i hela mitt liv titta på en kalkon igen. Kalkoner ska inte få finnas i mitt liv någonsin mer.
Har hållt på sedan klockan 12 i morse med dessa jäkla kalkoner. gah
Nu ska jag sova
Ah, du har kommit såpass långt i alla fall. Jag kom som mest till 12 kalkoner 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
en gång va ja på 49 då hoppade katten upp på tangentbordet och hunden efter rakt upp i mitt knä.
Dom ska inte få något kvällsgodis ikväll vill jag lova… grrr

#3 Ajdå..Ja ibland kan djuren där hemma ställa till problem..
Jag klarade faktist den där achievmenten utan problem. Är hunter så det är väl en fördel. Var knappt heller några alls som jagade kalkoner mer än jag, om vi inte var på helt olika ställen då förstås :P