World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1073 ggr
isaktiden
0

Hjälp med patch 3.3.0

Det går inte att ladda hem, när jag har kommit 70% på nedladdningen så kommer det upp ett meddelande:

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

jag vet inte vad eller hur jag ska göra och jag har windows vista

Frida
0

Har du stängt ner download fönstret och sedan prövat att starta om nedladdningen? Annars så pröva att reparera spelet med repair alternativet som du hittar i windowsmenyn i wow-mappen. Om det fortfarande inte fungerar så föreslår jag att du avinstallerar spelet och sedan installerar om det (som de förslår i felmeddelandet du fick).

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

FerretCrow
0

Ja enklast är nog att göra som tramptass skriver

isaktiden
0

okej prövar det då, men tar sån jävla tid att installera om :S

Frida
0

#3 Installera inte via skivorna utan ta ner hela filerna (inklusive patcher) från WoW Europe. Visst tar det tid men du slipper i alla fall att vakta för skivbyten och sedan patcha i en halv evighet.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

isaktiden
0

vet installerar itne med skivorn brukar inte göra det heller, men nu är det ju bara en skiva med så går ganska fort det med ^^

ali97
0

så var det för mig också .sätt i lich king skivan så funkar det