Ger snart upp
Hejsan jag ger snart upp och spela wow har försökt i snart 1 år och få upp min dps men de händer inget alls den ligger på samma som den alltid gjort här har ni min gear och stats: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Paradoxx
Hur mäter du din DPS? Gör du det under exakt samma förutsättningar varje gång?
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Kolla på Dummys så du har samma target varje gång och sen titta över din rotation hur du använder dina attacker det är vanligtvis där dom flest gör/får fel och tappar dps pga olika world cooldowns ect.

du har bra gear, dock overkill på hit, du kan med lätthet byta ut din hit trinket mot nån arpen trink nu i nya 5manna..
dock är det nog din rotation det ligger i, du har bra gear så det ska inte va nå problem för dig o ligga högt.
satsa arpen o str som stats
basic rotation är typ, IT-PS-HS-HS-DS-dump-HS-HS-HS-HS rince and repeat
spara alla CDs till DRW, dvs du ska ha 4 deathrunes, hysteria, full rp etc etc sen blåsa allt..
som sagt det va lite basic, testa sök lite på elitistjerks dom vet :)

spara alla CDs till DRW??

Ja ska köra med mycket str om de är så att jag har mycket hit?
Såg nu att du har fördubblat din hitrating sen sist, hit capen för blood DK ligger på ~262 (som jag skrev i din förra tråd) så du har alldeles för mycket! Sist hade du 269 vilket är utmärkt så byt ut trinketen som Ek-- föreslog.
Bra gjort att öka din expertice! Nu ligger den på ett perfekt värde.
Hur är det med din AP när du är raidbuffad (jag gör en del antagande baserat på vad du har för gear)? Kommer du upp i 6200 då? Om inte, satsa på mer strength.
Värdinna på Fantasy

Tramptass, du kan ju detta :)
som sagt, satsa på att ha 6200 AP raidbuffad, mer skadar inte men efter det så kan du satsa på armor penetration…
håll koll på din rotation så löser det sig nog.
#7 Tack, jag har som sagt inte kommit särskilt långt på min DK men jag tycker om att vara till hjälp så när det frågas saker och ting så ser jag till att ta reda på det.
Elitist Jerks är verkligen en guldgruva för alla som behöver hjälp med sin char (har själv lyckats boosta min DPS från 2,5k till 4,5k på raid target dummyn tack vare denna sida). Sen är det ju inte alltid så lätt med språket, men det är därför WoW iFokus finns!
Värdinna på Fantasy