Trött på det!
Jag har en dum kille i min klass som tycker allt jag gör är äckligt och dumt. hans tvillingsyster är min bästis. Men nu är det så att jag spelar WoW med henne, och bara för det påstår han att WoW är för bebisar, och att bara äckel kör det.. dessutom tycker jag att det är lite för mycket uppdatering i det oxå. Den uppdatering som hände sist klarade inte datorn och den tog eld innefrån = otroligt, jag vet… fick en ny av MM.

Det där låter lite konstigt om jag ska vara ärlig men kan säkert vara sant.
Jag vet inte hur gamla ni är men det låter lite som helt vanligt groll när man är yngre. Jag vet att det kan vara lättare sagt än gjort men försök att inte bry dig om honom. Pojkar är gärna sådana när de inte vet vad de ska säga/göra. Och så länge du tycker om det du gör spelar det ingen roll vad andra tycker.
Tråkigt med datorn.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
a tack

precis, bry dig inte om han, säkert bara avis för att du är mer skillad än han o hans polare ;)
mer seriöst, det är så.. det går över, försök o inte bry dig om det som sagt.
o ja det är tråkigt me datorn helt klart, det får du ordna :D
Det är massivs av äldre som spelar.. vet många mellan 40-55 år som spelar wow och de spelar väldigt mycke med..
:)

gumman ( menar INTE med en nedsättande ton so back off rödstrumpor!!) bry dig inte i han, som Ek sa att han mest troligt är avis för du har skillz och inte han så kan det vara så enkelt att han inte får el, kan spela wow pga, dålig dator hemma och saker man inte kan göra själv är det lätt att tracka på när andra gör det;)
om han har spelat el, kanske spelar lite nu så fråga om han vill duelera med dig:P 10 spänn på att han inte vågar;)
kom till sylvanas med kompisen ska jag ta hand om er och corpsecampa dom som är dumma:P
just fan har slutat spela alla mina 80 och kör bara min tard nu …jaja kan nog smickas upp dom endå….. och vad det gäller vilka som spelar jag spelar ca 1-8timmar/dag och jag fyller 40 i april :S
JA, tack… Han slutade nyss med "RIKTIGA" WoW, och kör "FUSK" WoW, det där när man bara slår någon och blir LvL 80? M… Säger att alla som betalar är korkade… Jag tror att han bara inte har pengar ;)
hhaa kör han private-server!! villken noob xD
bara dom som inte kan spelet och är fattig kör private-server :P
säg det till honom :D
Det är inget fel i att inte ha råd med någonting så att säga till någon annan att han/hon är fattig är bara att vara mer elak. Då är det bättre att komma med motfakta som till exempel att vi är många äldre som spelar.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
:P säger du det!
Ok