World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1534 ggr
FerretCrow
0

GOD JUL

God Jul på er alla medlemmar.

Och kom ihåg att inte spela så mycket wow att ni missar den goda maten och all härlig mys med nära och kära =)

Många julkrammar från Sajtvärden

Frida
0

Hoppas att alla hade en bra julafton igår!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tinwe
0

God Jul i efterskott! (om man nu kan säga så xD)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

FerretCrow
0

fick ni några roliga julklappar då?

Tinwe
0

#3 Jag fick lite skojjsigt! :D Eftersom jag spelar wow på min lilla bärbara dator så blir den väldigt varm.. Man får stänga av wow en gång i timmen nästan och det är ju jättejobbigt! Så fick en kylplatta av min käre pojkvän! Glad Fick även en ritplatta (som man använder i t.ex photoshop, illustrator), pengar, godis, kläder, presentkort osv! :D Själv? :D

/Matilda

FerretCrow
0

#4 Men kanon klapp med kylplattan då man annars måste palla upp med böcker eller liknande i hörnen. Åh ritplatta vill jag oxå ha men måste lära mig lite mer i photoshop först =) Själv fick jag en ny bil av min far eftersom min stendog 17 december då vi hade 33 minus ute.

Tinwe
0

#5 Ja, jag älskar min kylplatta :D Fungerar jättebra! :) Tyvärr så tar min gametime slut idag så det blir att kila ner på stan och köpa ett gamecard för lite julpengar! :)
Jag testade min ritplatta igår men det är väldigt svårt! :O Kommer krävas mycket träning för mig om jag ska klara av det :P

Ojj! En ny bil låter ju helt underbart! Själv håller jag på att övningskör bara :P

/Matilda

FerretCrow
0

#6 jo men övning ger färdighet, eller vad brukar man säga ;)

Tinwe
0

#7 Joo det brukar man säga! :D

/Matilda