Artiklar
Hej på er alla!
först vill jag be om ursäkt att inte så mycket på forumet har hänt den senaste tiden men både jag och min son på 1 år har legat sjuka så har inte riktigt haft ork.
Men nu undrar jag lite vad ni skulle vilja ha för artiklar?
Kom med ideer så att jag kan skriva några.
Eller vill ni själv skriva en artikel så är ni välkommna att kontakta mig, tycker bara det är roligt.

Någon som förklarar alla förkortnigar som förekommer på forumet? (Ja, jag e noob:ig nybörjare
)

ok ska se vag jag kan göra=)
Artikel med samlade länkar för taktiker till raid- och instansbossar, nästan alla sådana är ju på engelska så ni skulle kanske kunna översätta dessa dessutom? Egentligen är allt på engelska och eftersom detta forum startades för att diskutera spelet på svenska så är det inte helt fel att börja i en ende av alla guider och översätta dem allihopa. Taktiker för att levla secondary skills, farma rep med olika factions osv.
Även en jämförande guide om alla rasers, klassers och professions för- och nackdelar skulle ju kunna vara till hjälp om man är ny med spelet eller bara har koll på just det man själv spelar. Jag som blacksmith har tillexempel noll koll på de högre nivåerna av alla andra professions som sysslar med att tillverka saker.
Sedan tycker ju jag att det är kul med historien bakom spelet (vad som händer i de ursprungliga warcraftspelen bland annat), så några artiklar om all lore skulle inte sitta helt fel. Tänk sedan på alla kringprodukter som finns till hela Warcraftserien: böcker, figurer, kläder etc. Recensioner på warcraftböcker skulle kunna vara en idé.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag tycker det kan finnas mer för nybörjare, typ tips, förklaring hur man gör olika saker osv. Att det kan finnas beskrving på svenska om raser/klasser som Tramptass säger. 
//Elin