World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1089 ggr
FerretCrow
2010-01-14 11:18
0

O.T VARNING

Varning! VARNING!

En tiggare dyker i ibland under namn som julian111 (senaste nicket).  Hon skickar PM till folk både här och var.

Vad ni än gör SVARA INTE! Personen är ute efter att få tag på kontonummer!!! Personen länsar era konton!

Brevet kan se ut så här:

"Hello Svara mig med detta mitt ID (julian_love90@y

_Hello Svara mig med detta mitt ID (julian_love90@yahoo.com).
Mitt namn är Miss Julian jag såg din profil idag på http://www.segling.ifokus.se och blev intresserad av dig, jag också kommer att vilja känna dig mer, och jag vill att ni skickar ett mail till min e-postadress så jag kan ge er min bild för dig att veta vem l am.Here är min e-postadress (julian_love90@yahoo.com). Jag tror att vi kan gå från here.I väntar på ditt mail till min e-postadress above.miss Julian. (Kom ihåg att avståndet eller färg spelar ingen roll, men frågor som älskar mycket i livet)
Var vänlig och svara mig i min brevlåda inte på plats med min e-postadress här

(julian_love90@yahoo.com)"_

SVARA INTE!!

Frida
2010-01-14 12:39
0

Haha, ser bitvis ut att vara googleöversatt från engelska. Tycker faktiskt att det är lite kul att läsa sådana här texter eftersom det är så uppenbart att något inte är riktigt som det ska. Samtidigt är det väldigt tråkigt att det finns personer som är så renhjärtade att de går på det Rynkar på näsan

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft