World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikett: allmänt
Läst 858 ggr
TStone
0

Vad har vart roligast? =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite nyfiekn på vilken tid i wow ni tycker är roligast och vad ni gör =)

Jag själv tycker Burning Crusade va roligast, härligast bossfighter helt klart, å det bästa PvP upplägget med jämnlika classer.

När det gäller gear tycker jag 60 tiden va härligast =) fick man faktiskt kämpa för lite gear å ordet Epic hade en betydelse =)

Det jag gör mäst är att raida å sen lvla ^^ kör även lite PvP men inte mycke sen 70 tiden.

Vad tycker ni? =)

(en bild från tåget i Ulduar) min förra main mage.

carsbo
0

ja har inte spelat wow ända från pre tbc tiden. började igentligen precis när wotlk kom ut. har nu 2 lvl 80´s ;) men ja skulle säga att boss fighterna i zul´gurub är ganska roliga och rätt svåra

man kan ju tänka sig 40 pers på en boss. villket teamwork.. och jamenar en guild skulle ha 40 personer online för att kunna raida :P annars så gick säkert flera guilds gå tillsammans dit. det lär ha varit kul

men tbc hade väl rätt lååånga raids.. the black temple tex. men min favort raid instance är faktist Karazhan. Imo skulle dom göra den till 85 i nästa spel men det är bara enligt mig.

wotlk har gjort ganska svåra bossfights ändå.. eller mer komplicerade tactics kanske. Totc har ganska krångliga tacs, framförallt när man är ny. annars är det inte så svårt. Icc är ett bra framsteg från blizzard. Dom har för en gångs skull i wotlk gjort en raid folk inte kan pugga igenom hur enkellt som helst. tacsen är inte så svåra igentligen, handlar mer om att vara snabb (tex på lord marrowgar, festergut).

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

TStone
0

joh =) det va roligt back in the days med 40 manna raids =) Molten Core å BWL va roliga =) å AQ 40 såklart =P

joh, det va ganska långa raids i tbc, men vi tog oss igenom CCS å TK å MH på 1 kväll, BT krävde mera tid =)

Jag tycker faktiskt fighterna dom kommigt än så länge i wotlk har inte varit like svåra som tbc eller orginal men helt klart roliga =)