World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettaddons
Läst 1106 ggr
kicki13
0

Problem sedan senaste uppdateringen

Hej'

Ingen som har haft problem efter senaste uppdateringen i veckan, nästa alla mina addon har "gått ut" och det går inte att uppdatera dessa.

Någon så vet någon lösning eller hur man kan läsa detta?

Tacksam för tips

/Kicki

Frida
0

Har inte haft några större problem med mina addons som inte har gått att lösa genom uppdatering. Vilka addons är det och varifrån hämtar du dem? Vad händer när du försöker uppdatera dem?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

kicki13
0

#1Vad som händer…. ingenting… dom finns inte kvar på skärmen (i spelet) längre

Jag hämtar dom med hjälp av "Curse client", när jag har manuellt uppdaterat dom i Curse client så står det fortfarande i spelet "out of date". Men i curse client står det att alla "adons are up to date".

Addon det gäller är tex cartographer, questhelper, creature comforts, itemvalue, koordinator med många flera

Frida
0

Om jag vore du skulle jag rensa bort alla addons från addonmappen och installera om dem helt och hållet. Har du curse client så går det ju smidigt att installera dem igen.

Annars går det oftast bra att köra addons även om de är out of date. Kryssa bara i rutan Load out of date AddOns i kontrollpanelen för addons.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

kicki13
0

Jo jag har dom i kryssad med dom finns inte i spelet längre… men jag får väl prova att avinstallera… jobbit men det kanske fungerar

Tack i alla fall

Bizonic
0

#4  "jag har dom i kryssad"

Du ska inte bara ha dina addons ikryssade som "enable", utan som tramptass sa så finns det en liten ruta uppe till höger i "kontrollpanelen för addons". Hade en kompis med samma problem och då vare den lilla rutan som inte var ikryssad :p

kicki13
0

#5 Där var problemet,  samma som din kompis… Jätte mycket TACKGlad