World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettpaladin
Läst 2763 ggr
mohammad97
0

min wow gubbe

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej jag e ganska ny wow och undrar om min  paladin e bra för sin lvl,och om jag ska satsa på stamina elr strengh.Sen har jag problem med min blacksmithing för att jag har  över 200 blacksmithing skills och då kan jag välja mellan armorsmithing elr weaponsmithing. Jag valde weaponsmithing och fick en quest att göra 4 olika vapen 2 av vapnen kunde jag inte göra en av recepterna köpte jag på Auction House men den andra recepten fanns inte på Auction House Jag läste På Wowwiki att jag kunde köpa den recepten från en kvinna i booty bay.När jag åkte till booty bay för att lära mig recepten kunde inte den kvinnan lära mig den recepten(jag är säker på det är rätt kvinna) kan nån blacksmither hjälpa mig att säga vad jag gjorde för  fel? ursäkta stavningen jag stavar inte så bra:)här är länken till min paladin på armory.Jag vet inte om jag gjorde länken till min paladin rätt elr inteSkäms

[ratus]
0

jag tycker det ser bra ut :D helt okej.

Frida
0

Angående blacksmithing så säljer hon inte alla recept hela tiden. En del av dem har hon bara ett av och om någon köper det så försvinner det receptet ett tag. Hur lång tid det är från det att ett recept har blivit köpt till att det finns att köpa igen är väldigt olika.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

mohammad97
0

k tack och jag har köpt receptet nuSkrattande