World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettraid
Läst 1371 ggr
Psyflex
2010-01-20 21:16
0

Raids

Alltså jag tycker Inte om min server När de gäller raider man skriver upp sig för att gå raider och sen får man inte gå med. Är de Samma sak på er server och guild? Om det Inte är så skriv er server namn och guild så ska jag Komma över till er server.

TStone
2010-01-20 21:44
0

hej =) jag är med i ett guild där det bara är nära vänner =)

Vi passa plattserna åt varan för att få det rättvisst bara. Förstår att du blir pissed när du inte får komma med, bror inte på server skulle jag tro, försök å hitta ett guild som passar dig, passar hur mycke du själv spelar å hur seriöst du spelar =) så ska du se att det blir bättre.

Jag har själv varit i många olika guilds å vart Pfficer i många med, å ser hur olika guild sköter allt, å det är sååå olika =)

ssofia
2010-01-20 23:13
0

I min guild har vi en pluslista som man hamnar på om man blir utrollad någon raid. Väldigt rättvist och ingen brukar klaga.

Psyflex
2010-01-20 23:57
0

Tycker de är så dåligt att om man skrivit upp sig för att vara med då ska man ju inte ålocka in andra för en man har alla från guilden. Och vi skulle gå icc 25 och de va 7 st från vår guild som skrev upp sig och när de väl skulle börja köra inv så fick ja inte komma med.

TStone
2010-01-21 00:07
0

då ska du nog bara hitta ett bättre guild,s om är rättvisare, med tex sånt system som Sofia nämde =)

Frida
2010-01-21 00:48
0

Vårt guild kör enbart 10-manna raids och vi är för tillfället 12 personer som raidar så naturligtvis kan inte alla vara med varje gång. Vi kör som så att de som signar sig först har förtur om de kan vara med och raida båda dagarna efter reset. Kan man bara vara med en dag just den veckan så får man snällt ge vika för någon annan som kan vara med båda dagarna. Är aldrig något gnäll men det kan ju bero på att vi känner varandra rätt väl eftersom vi är ett gäng svenskar och en stackars engelsman Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Psyflex
2010-01-21 21:34
0

#5 Kan kanske komma över till din guild isf då.

Frida
2010-01-22 11:48
0

#6 Oj, jag hoppas inte jag gav dig några förhoppningar nu. Vi är ju som sagt redan för många för raiderna så det är inte säkert att de vill ha in fler personer som vill raida aktivt. 
Du tror inte att det finns andra guilder på din egna server som skulle kunna vara något? Jag vet att det inte är det lättaste att hitta ett bra guild men det borde finnas några där ute som skulle passa. Om inte annat startar det ju nya guilds hela tiden som vill ha folk. Kanske du kan haka på ett sådant och hjälpa dem att styra upp raider och progress raida med dem istället? Naxx och Ulduar blir väl kanske lite för lätt för dig men det kan ju vara kul att hjälpa andra att göra framsteg (eller så kanske det bara är jag som tycker sådant är kul).

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft