Kan man söka efter guild?
Hej
Jag undrar om det går att sök efter guild? I så fall vart. hur gör man?
Jag skulle gärna vilja vara med i ett svenskt guild på servern jag spelar på. När man inte är så duktig än.
Tacksam för tips och hjälp
/Kicki (spelar på Lighnings blad, tror jag den heter)
na de går nog inte, men du kan ju fråga i /2 efter svensk guild, + hålla ögonen öppna för spelare med tex
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
När du är i en stor stad så kan du gå in i /4 som är Guild Recruitment kanalen. Det är den kanalen som egentligen ska användas men de flesta använder trade som för precis allt annat.
På forumet på wow-europe.com finns speciella kategorier där folk kan annonsera efter guild och sådant. Finns även flertalet andra forum där det finns guildpresentationer och där guild annonserar efter mer folk men jag minns inte namnet på ett enda sådant forum just nu. Får leta lite i minnet och mina sparade länkar.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Hejhej! Jag spelar också på lightnings blade och jag är med i ett svenskt guild. Det är dock inte så många med i den, de letar fler medlemmar. Jag gick med igår. Om du är alliance kan du skriva till mig ingame så ska jag se om du kan bli invited. Jag heter Pikiwi.
jag spelar me på lightnings blade :)
#3 och #4
Jippi någon flera svenskar som spelar på denna server. Vore jätte roligt att spela ihop.
Min gubbe heter Sarina
/Kicki