söker en rotation grund
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag har en 63 troll hunter och jag har inte hittat nån bra rotation på, jag är BM utom 2 talents som jag inte har klickat i än för jag vet inte om jag måste byta tree för att få bättre dps. Så jag undrar om någon kan ge mig några förslag
tack på förhand

tja, jag har aldrig kört hunter, men som raidleader så kan jag lite iaf. som en ganska bra grund så vitt jag vet, så kan man köra white shot steady shot white shot steady shot, å fortsätta så, själklart å smälla in arcane och multi i mellan när CD är klar där, ås va det på lvl 70 tiden iaf =) vet inte om det stämmer =)
De få gånger jag orkar levla min hunter (lvl 69 BM speccad) brukar jag köra: pet > Cuncussiv shot > Steady shot > Serpent Sting > Arcane Shot > Steady Shot…
Sen om det är optimalt vet jag inte, men det funkar bra för mig i alla fall. Ibland brukar jag inte ens skicka iväg mitt pet först utan han lullar iväg självmant när jag kör Cuncussiv Shot så det gör ju inte så mycket mer än att han kan få svårt att få tillbaka aggro från mig om det är lite för hög level på mobben.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag har varit BM på min hunter, bytte dock till survival för snart två månader sen, då jag själv tycker att det ger mer dps.
Serpent sting - Explosive shot - black sting(kommer inte riktigt ihåg vad den heter) - steady shot (till explosive shot inte längre är på cooldwn)
Håller alla poison's uppe och pepprar explosive shot samt steady shot, funkar för mig och ger en helt okej dps för att vara lvl 74 :)
Hej å tack för alla svar :)
jag fick leta lite innan jag hittade explosiv shot men man tränar ju det vid 70 :P. därimot hittar jag ingen (white shot ) :S
#4 Jo, kom på det efter en stund. Det är en talent längst ner i survival, Men speccar man rätt ska den kunna tränas redan vid lvl 60.
Ska kolla lite på det i kväll :P
#4 White shot är nog vanlig white damage som menas, alltså alla skott som går iväg utan att du gör något extra (auto shot).
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

ahh, precis, white shot är precis som en white swing för melee, den vita skadan så att säga, Autohit, Autoshot. få till en sån innan steady är bra för att steady resettar Autoshot timern.