Gold!
skoj att ni startat en wowgrupp här på iFokus.
jag har spelat wow sen starten men är mkt 'casual', spelar nån timme i veckan eller två.
mitt enda intresse är egentligen att "trejda ah" för att få ihop guld.
är det någon annan här som gör det?
hur mkt har ni skrapat ihop?
jag har gjort det ungefär ett år nu och har drygt 40k men då köper jag allt jag kommer över i BOE när mina chars når maxlvl. tex när mina gubbar blev 70 köpte jag epic mounts och massa boe epics. när jag levlar köper jag massa käk, potions/elixirs, blues etc för att det ska gå enkelt o vara lite roligt.
scannar ah ett par ggr/v med auctioneer, det är i princip det jag gör.

Jag är också inne och köper och säljer en del på auctionhouse. Som mest har jag haft runt 25 k, men sedan köpte jag traveler tundra mammoth. Det är ju inte som om jag bara ska spara pengarna på hög liksom, och det var ett välinvesterat mount.Jag samlar på maunts och compaions så mycket pengar går åt det, och jag har även investerat en hel del pengar i riktigt bra gear till min main (de andra är inte maxlevlade, så de vill jag inte lägga ner så mycket till än). Just nu har jag väl bara runt 6 k, men hur mycket pengar jag har förändrar sig varje vecka. Tror att jag egentligen tjänar i alla fall 2-3 k per vecka, om inte mer. Har inte tänkt så mycket på det.

Haha… jag som e sjukt glad över att ha fått ihop 3 guld. Det värsta är att ju mer pengar jag har, desto snålare o girigare blir jag… Någon annan som känner igen sig?
Jag är en AHare men det är mest att jag samlar ihop allt skräp och herbar en massa utan anledning sådär och sen skickar till min AH/bank char och tjänar storkovan så jag är både en ganska hårdspelare just nu när jag raidar men samtidigt så har jag ahandet uppe.

börjar närma mig 100k guld nu