Sickness
Hej
Jag har inte spelat wow mer än ett par månader så man kan väl milt sagt säga att jag är en super-noob. Jag har svårt att förstå alla förkortningar men jag tycker att det går bättre och bättre.
Ett problem som jag ser det är att varje gång då min tappre Hunter dör så är jag försvagad (sjuk?) i ett antal minuter. Det innebär att jag får stå och vänta upp till tio minuter innan jag kan ge igen på drumeln som tog mig av daga…
Frågan är finns det något jag kan använda mig av för att påskynda eller slippa att va "sjuk"
Tack för ett trevligt forum och jag återkommer säkerligen med fler dumma frågor.
Gloinh
Det är när du får tillbaka din kropp av en "ande" som detta händer. Det du kan göra för att förhindra detta är att du istället som spöke går och letar upp din kropp. Då sparar du mycket reparations kostnader samtidigt som du kan döda monstret på en gång :)
Var försiktigt när du du ressar dig bara, om du gör det i närheten av en mob så kan du få aggro igen. Lycka till :)
Tack rulda för ett snabbt svar. Hmm det är så enkelt alltså. Vad trött jag blir 
haha ibland blir man trött på sig själv, har hänt mig en massa gånger :D