World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 2092 ggr
kicki13
0

Flyga i Northrend

Hej igen

Jag har nu börjat göra quest i Northend, men saknar att jag inte kan flyga längre.  Har hittat en tränare som jag kan lära mig vinterflygning med det fick jag inte fören jag var lvl77. Rynkar på näsan 

Men jag har sätt att dom på lvl 70 kan flyga där, hur ska jag göra för att också kunna flyga här?

Jag är hunter lvl 72

Tacksam för hjälp.

/Kicki

junkzz
0

Om man har en lvl 80 på samma server så kan man köpa en skroll med vinterflygning, det är det enda sättet vad jag vet.

Frida
0

Egentligen räcker det med att du har en level 77 på samma server och som själv har cold weather flying. Har du det så finns det en trainer i Dalaran som säljer dessa scrolls som junkzz nämnde.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

ssofia
0

Jag kan inte säga att jag hade speciellt stor nytta av att jag köpte cold weather flying till min paladin då den var lvl 70 och jag levlade upp den, det kvittar egentligen om man har det eller inte. Det gick lite fortare att ta sig till questställen osv. men jag kunde klarat mig bra utan det till lvl 77. Ställena man börjar questa på i Northrend är inte direkt gjorda för att man ska behöva flyga heller, det är ju viss skillnad emot t.ex Icecrown där man måste kunna flyga för att ta sig fram :)

kicki13
0

Tack alla för hjälpen o tipsen

#3 Jag vill kunna flyga för det skulle underlätta, för jag vill utforska klart Northend,  har bara det kvar nu,  så har jag upptäckt hela världen…

/Kicki

ssofia
0

#4 jo, jag förstår att du vill ha titeln 'the Explorer' men om man inte har flying så går det tyvärr inte innan level 77 :)